|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
pudas
|
 Gitarrdelar punkt se
Jag har ju köpt det mesta från GMF till mitt mepprande, men som bekant är GMF avvecklat så jag beställde nu senast från gitarrdelar punkt se.
Vill bara skriva för att ge en ros, både till gitarrdelar och PostNord! Beställde i måndags klockan 12.30 och fick leverans till dörren tisdag klockan 15.30! klockrent!
Hoppas att gitarrdelar utökar sitt sortiment och se till att mer finns hemma.
_________________ pudas
|
| 04 Dec 2025, 12:44 |
|
 |
|
4trax
|
 Re: Gitarrdelar punkt se
Gitarrdelar är grymt! Bra snubbe som är mer än behjälplig om man är i butiken! Toppen!
|
| 04 Dec 2025, 15:00 |
|
 |
|
Tokerekloker
|
Köpt en del där likväl som GMF, som bekant tyvärr inte finns kvar, och har bara bra erfarenhet av gitarrdelar. Men tycker han borde ta in lite mera saker och vissa saker har ibland varit slut lite väl länge ibland.
|
| 04 Dec 2025, 15:31 |
|
 |
|
Frisk
|
Det mesta går att beställa från gitarrdelar. Men då måste man kontakta dem. Då tar det tid tills man får prylarna men det går att beställa det mesta.
Visst hade det varit trevligt med massvis med saker hemma på lager. Men då är risken för konkurs väldigt mycket större också. Så nog bättre att det finns en återförsäljare än att det inte finns någon.
Måste säga att deras billigare delar som de testat som det står "GD" på är riktigt bra. Har köpt några sådana prylar och de var riktigt bra. Där kan man definitivt spara en slant.
|
| 09 Dec 2025, 12:48 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|