Är man på diod-distar/overdrives så kanske inte Fetto är rätt. Men det har hänt en hel del med Fetto-pedalerna sedan den där första generationen som du hade. Den ratt som Polifemo pratar om fanns inte på de gamla. Jag använder mest en Fetto Deluxe och den har en LowDrive-ratt som är väldigt användbar. Den fanns inte på de gamla men dagens modeller har en gömd under huven.
Men det jag egentligen rekommenderade i mitt förra inlägg var faktiskt Miss Nutcracker, som är bra på att trycka på Marshalls och den jag använder när bara vill pressa Marshallarna till lite spräck och punsch. (Edit: Pedalen själv distar inte alls, utan trycker på förstärkaren så den distar.)
Men som sagt om man är inne på diodklippare, så är det här inte svaret... (Jo jag gillar diodklippare också, fast jag sällan använder dem.)
Annars kan jag nämna att jag förr använde en Seymour Duncans Pickup Booster till min enkanaliga Cornford-combo vid solon. Det ger är ren nästan ofärgad förstärkning av gitarrsignalen, med en liten gnutta extra i basen.
Men som andra sagt så är det så personligt vd man får att funka. Och olika saker verkar funka olika bra i olika snarlika riggar. Min Hotplate funkar jättebra med min Super Lead, men är kass till min 1987:a (d v s JMP50w), samtidigt som jag ser på bilden at du har en Hotplate till din. Så det är väl bara att testa vidare. Det ska bli kul att höra vad du fastnar för.
/CM