
Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna
persuader wrote:
Fortfarande funkar inte lyssningen för mig
Tror jag ger upp...lycka till
hm, konstigt att det inte fungerar för dig..jag kan återkomma när vi fått upp lite mer material, vi ska naturligtvis läggas upp på tuben också, men då är det endast videos.. (skulle spela in vårt första gig vi gjorde i Stockholm, men naturligtvis missade jag o sätta på REC knappen) typiskt mig