| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Bilder på bojen http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=117660 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Robert [ 23 Nov 2017, 22:53 ] |
| Post subject: | Bilder på bojen |
Ursäkta n00b-fråga, men hur gör ni med stora bilder på bojen? Jag laddar upp bilder direkt från mobilen, och länkar till dem från mitt google-konto. Funkar bra på andra forum, men bojen tillåter inte större bilder än 1200 pixlar. Går det ställa storleken på bilderna via någon av taggarna, eller måste jag hålla på och editera i bildprogram? |
|
| Author: | Mike Leaf [ 24 Nov 2017, 08:31 ] |
| Post subject: | Re: Bilder på bojen |
Installera Image Shrink på telefonen då kan du styra storleken på bilderna innan du laddar upp dom. |
|
| Author: | citgot [ 25 Nov 2017, 01:04 ] |
| Post subject: | Re: Bilder på bojen |
Eller om du har en iPhone eller Ipad är det bara att maila bilderna till dig själv och välja mindre storlek på bilderna. Komprimerat och klart! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|