|
 |
 |
Vilken gitarrist spelar som en kratta…
| Author |
Message |
|
berra.b
|
 Re: Vilken gitarrist spelar som en kratta…
Tokerekloker wrote: För det första: det var en seriöst menad fråga. Jag har aldrig sagt att det är fel vara usel eller kass gitarrist. Så länge man tycker det är kul spela. För det andra: du är den sista att komma snacka om att hålla god ton. Eftersom det var din morsa som tappade dig i golvet, medvetet eller inte, är du ursäktad att du blandra ihop mig med dig. Lika trevligt som alltid..
|
| 16 Feb 2026, 17:06 |
|
 |
|
Tokerekloker
|
berra.b wrote: Tokerekloker wrote: För det första: det var en seriöst menad fråga. Jag har aldrig sagt att det är fel vara usel eller kass gitarrist. Så länge man tycker det är kul spela. För det andra: du är den sista att komma snacka om att hålla god ton. Eftersom det var din morsa som tappade dig i golvet, medvetet eller inte, är du ursäktad att du blandra ihop mig med dig. Lika trevligt som alltid.. Men buhu gå hem och böla till morsan din. Du måste ha ett tråkigt liv eftersom du inte har något bättre för dig än att reta upp dig på mig.  Säkert inte fått något på länge heller.
|
| 17 Feb 2026, 20:23 |
|
 |
|
salesman
|
Men buhu gå hem och böla till morsan din. Du måste ha ett tråkigt liv eftersom du inte har något bättre för dig än att reta upp dig på mig. Säkert inte fått något på länge hellerHahahah Vilken jäävla kommentar.... Känns som när vi har ölhäng i Stockholm så är du inte välkommen.
|
| 21 Feb 2026, 15:46 |
|
 |
|
berra.b
|
salesman wrote: Hahahah Vilken jäävla kommentar....
Känns som när vi har ölhäng i Stockholm så är du inte välkommen. Jag har inte ens bemödat mig med att svara på hans kommentar jag tyckte att det var onödigt att bösa ner tråden mer. Jag skickade däremot ett pm till honom som han inte svarat på. Jag visste inte att bojen hade ölhäng, synd att det inte är i Göteborg 
|
| 21 Feb 2026, 19:16 |
|
 |
|
Goran
|
Mata inte trollen, gammalt djungelordspråk.
|
| 21 Feb 2026, 21:31 |
|
 |
|
snutstrut
|
Kan inte admin stänga ner hans konto?
|
| 21 Feb 2026, 21:44 |
|
 |
|
salesman
|
berra.b wrote: salesman wrote: Hahahah Vilken jäävla kommentar....
Känns som när vi har ölhäng i Stockholm så är du inte välkommen. Jag har inte ens bemödat mig med att svara på hans kommentar jag tyckte att det var onödigt att bösa ner tråden mer. Jag skickade däremot ett pm till honom som han inte svarat på. Jag visste inte att bojen hade ölhäng, synd att det inte är i Göteborg  Vi har inte ölhäng.. men om vi hade.... det var en metafor.
|
| 21 Feb 2026, 22:37 |
|
 |
|
salesman
|
Goran wrote: Mata inte trollen, gammalt djungelordspråk. Du har så rätt.
|
| 21 Feb 2026, 22:39 |
|
|