| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Dök på det här...Norge 73.. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=132049 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Jo E [ 26 Jun 2026, 11:14 ] |
| Post subject: | Dök på det här...Norge 73.. |
Såg ett annat klipp från året efter med bara snack med "publikum" part 1..sen var det en massa "bra" band å svenska Neon Rose med i en "blänkare" om en part 2...de ena ledde till den här...å bara första "stället" med Aunt Mary https://www.youtube.com/watch?v=qtE7qfV6p2s |
|
| Author: | Jo E [ 26 Jun 2026, 22:18 ] |
| Post subject: | Re: Dök på det här...Norge 73.. |
Kul med "Hempo" RIP hade ingen aning om Splash! han hade alltid någon skön kommentar..typ schysst bas |
|
| Author: | Marshall [ 27 Jun 2026, 11:17 ] |
| Post subject: | Re: Dök på det här...Norge 73.. |
Jo E wrote: Såg ett annat klipp från året efter med bara snack med "publikum" part 1..sen var det en massa "bra" band å svenska Neon Rose med i en "blänkare" om en part 2...de ena ledde till den här...å bara första "stället" med Aunt Mary https://www.youtube.com/watch?v=qtE7qfV6p2s Har litet svårt att hänga med här… Här är den andra filmen, Ragnarock 1974: https://tv.nrk.no/se?v=FBUA07003174 Neon Rose får ganska stort utrymme med ett oinspirerat jam; Roger Holegård vrålar surt och den blott 17-årige gitarrfantomen Gunnar Hallin går loss gott på sin strata i sann Hendrix-anda. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|