Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Dök på det här...Norge 73..
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=132049
Page 1 of 1

Author:  Jo E [ 26 Jun 2026, 11:14 ]
Post subject:  Dök på det här...Norge 73..

Såg ett annat klipp från året efter med bara snack med "publikum" part 1..sen var det en massa "bra" band å svenska Neon Rose med i en "blänkare" om en part 2...de ena ledde till den här...å bara första "stället" med Aunt Mary 8)

https://www.youtube.com/watch?v=qtE7qfV6p2s

Author:  Jo E [ 26 Jun 2026, 22:18 ]
Post subject:  Re: Dök på det här...Norge 73..

Kul med "Hempo" RIP hade ingen aning om Splash! han hade alltid någon skön kommentar..typ schysst bas

Author:  Marshall [ 27 Jun 2026, 11:17 ]
Post subject:  Re: Dök på det här...Norge 73..

Jo E wrote:
Såg ett annat klipp från året efter med bara snack med "publikum" part 1..sen var det en massa "bra" band å svenska Neon Rose med i en "blänkare" om en part 2...de ena ledde till den här...å bara första "stället" med Aunt Mary 8)

https://www.youtube.com/watch?v=qtE7qfV6p2s


Har litet svårt att hänga med här…

Här är den andra filmen, Ragnarock 1974:

https://tv.nrk.no/se?v=FBUA07003174

Neon Rose får ganska stort utrymme med ett oinspirerat jam; Roger Holegård vrålar surt och den blott 17-årige gitarrfantomen Gunnar Hallin går loss gott på sin strata i sann Hendrix-anda.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/