Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Den sköna gröna ;-) Corona T
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=2188
Page 1 of 1

Author:  Molle [ 24 Mar 2004, 20:21 ]
Post subject: 

Grattis! Skitsnygg!
Nu blir det väl att kladda i ett par Dmz Super Distortion, eller hur? <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Molle

Author:  anders64 [ 24 Mar 2004, 20:31 ]
Post subject: 

En raring...bara svajet jag har lite svårt för..men...jaaa...de e nog en vanesak...

Så GRATTIS...

Let the madness begin..

Author:  mrcheese [ 24 Mar 2004, 20:40 ]
Post subject: 

Grattis <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
Snygg färg och coolt svaj.


Mvh
RICKY

http://www.bostream.nu/mrcheese/
http://medlem.spray.se/guitarmaniac/
mrcheesedodle@hotmail.com

Author:  Joshunznera [ 24 Mar 2004, 22:53 ]
Post subject: 

Kul, jag visste väl att den skulle falla i god jord :)

En stencool gura som dessutom är väldigt trevlig att spela på. Jag skulle gärna ha sparat den, men jag är ju inne i mitt livs värsta bantningsperiod: Att banta ner antalet gitarrer. Lika traumatiskt för varje pjäs som lämnar sin pappa <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Grattis Galanti och kul att du är nöjd!

Nu ska jag ner i lokala puben och skråla lite med Arsenal-fansen som står och glor på ett lokalderby. Cheers!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
The beat goes on and I´m so wrong<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>

Author:  Joshunznera [ 25 Mar 2004, 10:57 ]
Post subject: 

Galanti, vill du sälja mickarna kan jag tänka mig att köpa dom, jag är så gammal att jag ändå inte hör någon diskant...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
The beat goes on and I´m so wrong<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/