| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Den sköna gröna ;-) Corona T http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=2188 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Molle [ 24 Mar 2004, 20:21 ] |
| Post subject: | |
Grattis! Skitsnygg! Nu blir det väl att kladda i ett par Dmz Super Distortion, eller hur? <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Molle |
|
| Author: | anders64 [ 24 Mar 2004, 20:31 ] |
| Post subject: | |
En raring...bara svajet jag har lite svårt för..men...jaaa...de e nog en vanesak... Så GRATTIS... Let the madness begin.. |
|
| Author: | mrcheese [ 24 Mar 2004, 20:40 ] |
| Post subject: | |
Grattis <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> Snygg färg och coolt svaj. Mvh RICKY http://www.bostream.nu/mrcheese/ http://medlem.spray.se/guitarmaniac/ mrcheesedodle@hotmail.com |
|
| Author: | Joshunznera [ 24 Mar 2004, 22:53 ] |
| Post subject: | |
Kul, jag visste väl att den skulle falla i god jord En stencool gura som dessutom är väldigt trevlig att spela på. Jag skulle gärna ha sparat den, men jag är ju inne i mitt livs värsta bantningsperiod: Att banta ner antalet gitarrer. Lika traumatiskt för varje pjäs som lämnar sin pappa <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> Grattis Galanti och kul att du är nöjd! Nu ska jag ner i lokala puben och skråla lite med Arsenal-fansen som står och glor på ett lokalderby. Cheers! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ The beat goes on and I´m so wrong<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0> |
|
| Author: | Joshunznera [ 25 Mar 2004, 10:57 ] |
| Post subject: | |
Galanti, vill du sälja mickarna kan jag tänka mig att köpa dom, jag är så gammal att jag ändå inte hör någon diskant... ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ The beat goes on and I´m so wrong<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|