| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Tjena behöver hjälp med en telemick http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=23381 |
Page 1 of 1 |
| Author: | greppet [ 26 Jan 2009, 23:08 ] |
| Post subject: | Tjena behöver hjälp med en telemick |
Tjena Jag köpte en rolig tele igår där denna seymour Duncan sitter i stallet, jag tycker det ser ut som en Ouarter Pound STL-3 men denna heter 3 TM..vad kan det vara? Nån som har en bra gissning. ![]() ![]() mvh Pelle " Greppet" Lindberg http://www.pellelindberg.com "Blues From The South" |
|
| Author: | greppet [ 27 Jan 2009, 00:10 ] |
| Post subject: | |
Ok mvh Pelle " Greppet" Lindberg http://www.pellelindberg.com "Blues From The South" |
|
| Author: | greppet [ 27 Jan 2009, 08:56 ] |
| Post subject: | |
marcusss wrote: skillnaden mot en varnlig STL-3 är att du har tre kablar på din istället för två. ![]() <b>Min email: marcusss79 (a) gmail.com</b> Tjena Marcus Det vet jag, vart bara lite fundersam eftersom det står 3 TM under mikrofonen. /Pelle mvh Pelle " Greppet" Lindberg http://www.pellelindberg.com "Blues From The South" |
|
| Author: | micke [ 27 Jan 2009, 09:56 ] |
| Post subject: | |
Hur låter den? /Micke |
|
| Author: | greppet [ 27 Jan 2009, 20:06 ] |
| Post subject: | |
micke wrote: Hur låter den? /Micke Ingen aning ännu eftersom gitarren ska byggas ihop på ett annat sätt men jag antar att det är bra drag i micken med dom tjocka magnetstavarna. Jag vill nog hellre ha en Texas special stallmick dom gillar jag skarpt. men vi får se. /Pelle mvh Pelle " Greppet" Lindberg http://www.pellelindberg.com "Blues From The South" |
|
| Author: | micke [ 27 Jan 2009, 20:12 ] |
| Post subject: | |
Quote: Ingen aning ännu eftersom gitarren ska byggas ihop på ett annat sätt men jag antar att det är bra drag i micken med dom tjocka magnetstavarna. Jag vill nog hellre ha en Texas special stallmick dom gillar jag skarpt. men vi får se. /Pelle Ok, tack! /Micke |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|