View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 06:09



Reply to topic  [ 17 posts ] 
Tjyvlyssna på Gudars S material 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Mar 2008, 11:48
Posts: 1992
Location: Backe
Post Tjyvlyssna på Gudars S material
Här kan ni lyssna på några slarvinspelade spår från vårt senaste rep, Vi spelade in några slasklåtar för kommande album, live i repan utan sång.. Tyvärr hörs orgeln och ena guran dåligt. Knuts jädra marshallmonster är ju hopplöst att bråkas med [:D]

En av låtarna är mountains "never in my life" ;)

http://www.gudarsskymning.se/demo/

rock on!

http://www.myspace.com/gudarsskymning

May the tone be with you


27 Jan 2009, 12:19
Profile WWW
User avatar

Joined: 09 Mar 2008, 00:28
Posts: 436
Location:
Post 
gött! vart ska ni spela in nästa gång?

http://www.myspace.com/roselinegroup
mail; voodooman[a]live.se


27 Jan 2009, 14:01
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 21 Nov 2004, 23:16
Posts: 2772
Post 
bluescaptain wrote:

...Knuts jädra marshallmonster är ju hopplöst att bråkas med [:D]
Va?! [:0] Hur kan det vara? Han brukar ju envist hävda att han inte låter så starkt... [}:)][;)]

Sven-Johan
Rörförstärkartekniker

sven-johan[punkt]bladh[snabel-a]telia[punkt]com


27 Jan 2009, 14:19
Profile

Joined: 27 Dec 2007, 15:24
Posts: 5497
Post 
nja, tyvärr tillät inte strömuttaget ngn annan placering av inspmicken.[8D] Men, det som <i>hörs "] låter ju bra iaf!!![:D]

http://www.myspace.com/gudarsskymning


27 Jan 2009, 15:08
Profile WWW
User avatar

Joined: 02 Oct 2004, 15:16
Posts: 4403
Location: Mojo-land
Post 
Jag gillade det dära...trevligt sound i stärkaren också [^]

[url="http://www.theboogiecats.com/"]Image[/url]<font color="pink"><i>Rockabilly är inget annat än en tidig form av Rock'n Roll'"]</font id="pink">
http://www.myspace.com/theboogiecats


27 Jan 2009, 15:09
Profile
User avatar

Joined: 28 Mar 2008, 11:48
Posts: 1992
Location: Backe
Post 
vodooman wrote:

gött! vart ska ni spela in nästa gång?

http://www.myspace.com/roselinegroup
mail; voodooman[a]live.se



Det har vi inte bestämt, men Roosters i sthlm funkade ju bra för förra plattan så det kan nog bli samma för kommande.

May the tone be with you


27 Jan 2009, 15:24
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Mar 2008, 11:48
Posts: 1992
Location: Backe
Post 
Boogiecats wrote:

Jag gillade det dära...trevligt sound i stärkaren också [^]

[url="http://www.theboogiecats.com/"]Image[/url]<font color="pink"><i>Rockabilly är inget annat än en tidig form av Rock'n Roll'"]</font id="pink">
http://www.myspace.com/theboogiecats


Tackar ödmjukast [8D]

May the tone be with you


27 Jan 2009, 15:24
Profile WWW
User avatar

Joined: 06 May 2006, 13:33
Posts: 442
Location:
Post 
Skönt lir !!! [^]

Jag ska skriva nått smart - När jag blir det.


27 Jan 2009, 15:53
Profile ICQ WWW

Joined: 14 Jun 2005, 08:35
Posts: 1696
Location:
Post 
Äh va fan, finns det en marshall med så behövs väl inget annat, orgel är väl pausmusik[:D]
Har lyssnat på er tidigare och det här lovar lika gott.
Tummen upp!


27 Jan 2009, 17:52
Profile ICQ WWW

Joined: 27 Dec 2007, 15:24
Posts: 5497
Post 
tacka-tackar!!![^]

http://www.myspace.com/gudarsskymning


27 Jan 2009, 17:56
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Mar 2008, 11:48
Posts: 1992
Location: Backe
Post 
Chopper wrote:

Äh va fan, finns det en marshall med så behövs väl inget annat, orgel är väl pausmusik[:D]
Har lyssnat på er tidigare och det här lovar lika gott.
Tummen upp!


Tack ar tackar, vi ser verkligen fram emot att klämma ur oss andra plattan, börjar liksom klia i inspelningsnerverna nu [:D]

May the tone be with you


28 Jan 2009, 13:29
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Dec 2007, 00:27
Posts: 1393
Location:
Post 
Jag har lyssnat på er förr och gillar alltid det jag hör [8D]


28 Jan 2009, 19:19
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 28 Mar 2008, 11:48
Posts: 1992
Location: Backe
Post 
polifemo wrote:

Jag har lyssnat på er förr och gillar alltid det jag hör [8D]


Tack så mycket, det värmer att höra [:)]

May the tone be with you


28 Jan 2009, 22:37
Profile WWW

Joined: 27 Dec 2007, 13:58
Posts: 2357
Post 
Bra och maffigt!


------
Dom låter alla lika


28 Jan 2009, 22:41
Profile
User avatar

Joined: 28 Mar 2008, 11:48
Posts: 1992
Location: Backe
Post 
Ocku wrote:

Bra och maffigt!


------
Dom låter alla lika


Det blir som ganska enkelt och bra då man bara vrider rörhöckarna i botten o kör, inte sant? tack så mycket! [:D]

May the tone be with you


28 Jan 2009, 23:43
Profile WWW

Joined: 27 Dec 2007, 13:58
Posts: 2357
Post 
bluescaptain wrote:

Ocku wrote:

Bra och maffigt!



Det blir som ganska enkelt och bra då man bara vrider rörhöckarna i botten o kör, inte sant?


Nää, så enkelt är det inte. [:)]

Klåpare genom rörhäckar på full patte låter fortfarande som klåpare, men på helvetiskt hög volym.

Ni låter bra för ni har helt klart tillräckligt många rörkilometrar bakom er för att veta hur man squeeze the tasty juice out of those lemons.


------
Dom låter alla lika


29 Jan 2009, 00:07
Profile
User avatar

Joined: 28 Mar 2008, 11:48
Posts: 1992
Location: Backe
Post 
Ocku wrote:

bluescaptain wrote:

Ocku wrote:

Bra och maffigt!



Det blir som ganska enkelt och bra då man bara vrider rörhöckarna i botten o kör, inte sant?


Nää, så enkelt är det inte. [:)]

Klåpare genom rörhäckar på full patte låter fortfarande som klåpare, men på helvetiskt hög volym.

Ni låter bra för ni har helt klart tillräckligt många rörkilometrar bakom er för att veta hur man squeeze the tasty juice out of those lemons.


------
Dom låter alla lika


Ja, du har helt klart en poäng där iofs [:)]

May the tone be with you


29 Jan 2009, 12:58
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 17 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.