| Author |
Message |
|
bluescaptain
Joined: 28 Mar 2008, 11:48 Posts: 1992 Location: Backe
|
 Tjyvlyssna på Gudars S material
Här kan ni lyssna på några slarvinspelade spår från vårt senaste rep, Vi spelade in några slasklåtar för kommande album, live i repan utan sång.. Tyvärr hörs orgeln och ena guran dåligt. Knuts jädra marshallmonster är ju hopplöst att bråkas med [:D] En av låtarna är mountains "never in my life" http://www.gudarsskymning.se/demo/rock on! http://www.myspace.com/gudarsskymningMay the tone be with you
|
| 27 Jan 2009, 12:19 |
|
 |
|
vodooman
Joined: 09 Mar 2008, 00:28 Posts: 436 Location:
|
gött! vart ska ni spela in nästa gång? http://www.myspace.com/roselinegroupmail; voodooman[a]live.se
|
| 27 Jan 2009, 14:01 |
|
 |
|
Sven-Johan
Joined: 21 Nov 2004, 23:16 Posts: 2772
|
bluescaptain wrote: ...Knuts jädra marshallmonster är ju hopplöst att bråkas med [:D]
Va?! [:0] Hur kan det vara? Han brukar ju envist hävda att han inte låter så starkt... [}:)][;)] Sven-Johan Rörförstärkartekniker sven-johan[punkt]bladh[snabel-a]telia[punkt]com
|
| 27 Jan 2009, 14:19 |
|
 |
|
Plexiglas
Joined: 27 Dec 2007, 15:24 Posts: 5497
|
nja, tyvärr tillät inte strömuttaget ngn annan placering av inspmicken.[8D] Men, det som <i>hörs "] låter ju bra iaf!!![:D] http://www.myspace.com/gudarsskymning
|
| 27 Jan 2009, 15:08 |
|
 |
|
K-G
Joined: 02 Oct 2004, 15:16 Posts: 4403 Location: Mojo-land
|
Jag gillade det dära...trevligt sound i stärkaren också [^] [url="http://www.theboogiecats.com/"]  [/url]<font color="pink"><i>Rockabilly är inget annat än en tidig form av Rock'n Roll'"]</font id="pink"> http://www.myspace.com/theboogiecats
|
| 27 Jan 2009, 15:09 |
|
 |
|
bluescaptain
Joined: 28 Mar 2008, 11:48 Posts: 1992 Location: Backe
|
Det har vi inte bestämt, men Roosters i sthlm funkade ju bra för förra plattan så det kan nog bli samma för kommande. May the tone be with you
|
| 27 Jan 2009, 15:24 |
|
 |
|
bluescaptain
Joined: 28 Mar 2008, 11:48 Posts: 1992 Location: Backe
|
Boogiecats wrote: Jag gillade det dära...trevligt sound i stärkaren också [^] [url="http://www.theboogiecats.com/"]  [/url]<font color="pink"><i>Rockabilly är inget annat än en tidig form av Rock'n Roll'"]</font id="pink"> http://www.myspace.com/theboogiecatsTackar ödmjukast [8D] May the tone be with you
|
| 27 Jan 2009, 15:24 |
|
 |
|
haellgren
Joined: 06 May 2006, 13:33 Posts: 442 Location:
|
Skönt lir !!! [^]
Jag ska skriva nått smart - När jag blir det.
|
| 27 Jan 2009, 15:53 |
|
 |
|
Chopper
Joined: 14 Jun 2005, 08:35 Posts: 1696 Location:
|
Äh va fan, finns det en marshall med så behövs väl inget annat, orgel är väl pausmusik[:D] Har lyssnat på er tidigare och det här lovar lika gott. Tummen upp!
|
| 27 Jan 2009, 17:52 |
|
 |
|
Plexiglas
Joined: 27 Dec 2007, 15:24 Posts: 5497
|
|
| 27 Jan 2009, 17:56 |
|
 |
|
bluescaptain
Joined: 28 Mar 2008, 11:48 Posts: 1992 Location: Backe
|
Chopper wrote: Äh va fan, finns det en marshall med så behövs väl inget annat, orgel är väl pausmusik[:D] Har lyssnat på er tidigare och det här lovar lika gott. Tummen upp!
Tack ar tackar, vi ser verkligen fram emot att klämma ur oss andra plattan, börjar liksom klia i inspelningsnerverna nu [:D] May the tone be with you
|
| 28 Jan 2009, 13:29 |
|
 |
|
polifemo
Joined: 28 Dec 2007, 00:27 Posts: 1393 Location:
|
Jag har lyssnat på er förr och gillar alltid det jag hör [8D]
|
| 28 Jan 2009, 19:19 |
|
 |
|
bluescaptain
Joined: 28 Mar 2008, 11:48 Posts: 1992 Location: Backe
|
polifemo wrote: Jag har lyssnat på er förr och gillar alltid det jag hör [8D]
Tack så mycket, det värmer att höra [:)] May the tone be with you
|
| 28 Jan 2009, 22:37 |
|
 |
|
Ocku
Joined: 27 Dec 2007, 13:58 Posts: 2357
|
Bra och maffigt!
------ Dom låter alla lika
|
| 28 Jan 2009, 22:41 |
|
 |
|
bluescaptain
Joined: 28 Mar 2008, 11:48 Posts: 1992 Location: Backe
|
Ocku wrote: Bra och maffigt!
------ Dom låter alla lika
Det blir som ganska enkelt och bra då man bara vrider rörhöckarna i botten o kör, inte sant? tack så mycket! [:D] May the tone be with you
|
| 28 Jan 2009, 23:43 |
|
 |
|
Ocku
Joined: 27 Dec 2007, 13:58 Posts: 2357
|
bluescaptain wrote: Ocku wrote: Bra och maffigt!
Det blir som ganska enkelt och bra då man bara vrider rörhöckarna i botten o kör, inte sant? Nää, så enkelt är det inte. [:)] Klåpare genom rörhäckar på full patte låter fortfarande som klåpare, men på helvetiskt hög volym. Ni låter bra för ni har helt klart tillräckligt många rörkilometrar bakom er för att veta hur man squeeze the tasty juice out of those lemons. ------ Dom låter alla lika
|
| 29 Jan 2009, 00:07 |
|
 |
|
bluescaptain
Joined: 28 Mar 2008, 11:48 Posts: 1992 Location: Backe
|
Ocku wrote: bluescaptain wrote: Ocku wrote: Bra och maffigt!
Det blir som ganska enkelt och bra då man bara vrider rörhöckarna i botten o kör, inte sant? Nää, så enkelt är det inte. [:)] Klåpare genom rörhäckar på full patte låter fortfarande som klåpare, men på helvetiskt hög volym. Ni låter bra för ni har helt klart tillräckligt många rörkilometrar bakom er för att veta hur man squeeze the tasty juice out of those lemons. ------ Dom låter alla lika Ja, du har helt klart en poäng där iofs [:)] May the tone be with you
|
| 29 Jan 2009, 12:58 |
|
|