| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gas ... igen http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=3759 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Bod [ 23 Nov 2004, 23:08 ] |
| Post subject: | |
Ser lite för prydlig ut för mig men jäklar vilket bra pris! Dubbla Duncans, grover, limmad hals och flammig välvd lönntopp... måste vara något av det mest prisvärda just nu! Förstår din Gas...<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | bjoel [ 23 Nov 2004, 23:17 ] |
| Post subject: | |
Heh... du gillar prydliga gitarrer som ylar va? Minns en Samick som du kallade "frökengitarr" innan du fick i superdistmickar. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> -- Bra musik: http://www.amp-rocks.com |
|
| Author: | Joshunznera [ 23 Nov 2004, 23:22 ] |
| Post subject: | |
skitsnygg.. Som alltid när det gäller Koreanska Washburns. 18:1or från Groovers sitter dessutom bara på Washburn-gitarrer. Vill ha ja me... ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Joshunznera [ 23 Nov 2004, 23:30 ] |
| Post subject: | |
FAst den där är ju mear en ulv i smoking. Inte sämre för det, men helt klart snyggare <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | anders64 [ 24 Nov 2004, 00:07 ] |
| Post subject: | |
KÖÖÖP...den var rar <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Let the madness begin.. |
|
| Author: | glassfinger [ 24 Nov 2004, 10:19 ] |
| Post subject: | |
Gas...<img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | Joshunznera [ 24 Nov 2004, 10:37 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Gas...<img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> "Guitar Aquistion Syndrome" dvs (fritt översatt): "skaffa en till gitarr-sjukan" Eller "Gear Aquistion Syndrome" om det gäller annan utrustning Och lugn bara, vi har alla ställt den frågan nån gång i vårt forum-liv<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong Edited by - Joshunznera on 24 November 2004 09:38:53 |
|
| Author: | Slowhand2 [ 24 Nov 2004, 11:04 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Gas...<img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> hehe jo det finns folk med gaser här... vissa mer än andra. Josh leder gruppen vem kommer tvåa vet jag inte ? dessa gaser har som andra vanliga gaser en förmåga till evaporation dvs försvinna in i tomma intet efter en kort stund och detta leder oftast till nya attacker. det finns ingen känd medicinering mot detta än men forskarna på bojen jobbar på det (not) mvh/Slow mvh/Slowhand2 Peace - Love & LeftHanded Guitars <img src="http://www.swedenblue.com/bilder/slowamptype.jpg" border=0> http://www.swedenblue.com Edited by - Slowhand2 on 24 November 2004 10:05:50 Edited by - Slowhand2 on 24 November 2004 10:06:37 |
|
| Author: | glassfinger [ 24 Nov 2004, 11:21 ] |
| Post subject: | |
Äntligen har jag fått reda på att det jag lider av har ett namn... TACK! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | Emnitec [ 24 Nov 2004, 22:45 ] |
| Post subject: | |
En sådan skall jag ha!! /Emnitec |
|
| Author: | Emnitec [ 25 Nov 2004, 17:31 ] |
| Post subject: | |
Hur mycket sämre är mickarna i den billiga versionen då?? Iof är det väl billigare att köpa Pro modellen än att byta ut mickarna på den billigare versionen... /Emnitec |
|
| Author: | Joshunznera [ 25 Nov 2004, 18:52 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Hur mycket sämre är mickarna i den billiga versionen då?? Iof är det väl billigare att köpa Pro modellen än att byta ut mickarna på den billigare versionen... /Emnitec <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Dom mickarna skäms inte för sig dom heller. ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Molle [ 26 Nov 2004, 00:52 ] |
| Post subject: | |
"Instämmer med föregående talare, washburns 630 är skitbra mickar .. men fåfängan vill ha Seymour Duncan" Galanti, jag trodde du var en DiMarzio Super Distortion-freak! Hade du inte sånna på alla dina guror? Molle |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|