| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Elmwood's nya monster, El Toro! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=38975 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Richard Lainegard [ 04 Apr 2010, 16:52 ] |
| Post subject: | Elmwood's nya monster, El Toro! |
Uj uj uj! http://www.premierguitar.com/Video/2010 ... Pedal.aspx -Richard Lundmark- http://www.myspace.com/fretdance |
|
| Author: | Frisk [ 04 Apr 2010, 19:08 ] |
| Post subject: | |
GAS! Får jag. Elmwood gör bara trevliga saker, bra som fan med midi också. Men hoppas dom kan börja göra sina toppar i komboformat också. Den där pedalen verkar riktigt intressant faktiskt, jävligt bra att den drivs med 230 v. Tyvärr så lär väl enda chansen att få tag på en vara att vinna den där tävlingen, får ta och göra en brainstorm nu i helgen för nypriset lär väl landa runt 7000 kr eller nåt sånt [:D] Blir ju som en riktig preamp. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|