View unanswered posts | View active topics It is currently 26 Jun 2026, 05:27



Reply to topic  [ 2 posts ] 
Elmwood's nya monster, El Toro! 
Author Message
User avatar

Joined: 29 Sep 2003, 10:12
Posts: 1013
Location: Östersund
Post Elmwood's nya monster, El Toro!
Uj uj uj!
http://www.premierguitar.com/Video/2010 ... Pedal.aspx

-Richard Lundmark-
http://www.myspace.com/fretdance


04 Apr 2010, 16:52
Profile WWW

Joined: 27 Dec 2007, 14:07
Posts: 2736
Location:
Post 
GAS! Får jag. Elmwood gör bara trevliga saker, bra som fan med midi också. Men hoppas dom kan börja göra sina toppar i komboformat också.

Den där pedalen verkar riktigt intressant faktiskt, jävligt bra att den drivs med 230 v. Tyvärr så lär väl enda chansen att få tag på en vara att vinna den där tävlingen, får ta och göra en brainstorm nu i helgen för nypriset lär väl landa runt 7000 kr eller nåt sånt [:D] Blir ju som en riktig preamp.


04 Apr 2010, 19:08
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.