GAS! Får jag. Elmwood gör bara trevliga saker, bra som fan med midi också. Men hoppas dom kan börja göra sina toppar i komboformat också.
Den där pedalen verkar riktigt intressant faktiskt, jävligt bra att den drivs med 230 v. Tyvärr så lär väl enda chansen att få tag på en vara att vinna den där tävlingen, får ta och göra en brainstorm nu i helgen för nypriset lär väl landa runt 7000 kr eller nåt sånt [:D] Blir ju som en riktig preamp.
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum