Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

trött ikväll? (TV-tips)
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=38986
Page 1 of 1

Author:  FredrikF [ 04 Apr 2010, 21:10 ]
Post subject:  trött ikväll? (TV-tips)

kolla in Jesus Christ Superstar på TV2. Klart sevärd!

Author:  eastwood_airline [ 04 Apr 2010, 21:12 ]
Post subject: 

Sitter bänkad. Rekommenderas![:)]

<hr noshade size="1">
Image Image<u><h2><b>H|H IC100, H|H 130 Slave och Watkins Copicat köpes!</b></h2></u>

Author:  Bilton [ 04 Apr 2010, 21:45 ]
Post subject: 

Har köpt den, njutbar!

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com

Author:  Chopper [ 04 Apr 2010, 23:31 ]
Post subject: 

En klassiker!
Det är få "musicals" jag verkligen gillar. Det är denna och Hair, och kanske nån till....

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/