| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Marty Friedman http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=55882 |
Page 1 of 1 |
| Author: | ramjac [ 03 Apr 2011, 19:32 ] |
| Post subject: | |
aarhg.. hade också gärna hostat upp en slant för någon av hans kelly. Gissar att slutsummorna blir rätt höga, oavsett brutaldyr fraktkostnad |
|
| Author: | bummer [ 22 Nov 2025, 08:36 ] |
| Post subject: | Re: Marty Friedman |
Han har övat lite mer, tänkte jag. Och tror inte jag hört honom ha delay på solona tidigare. Sen kom jag på att Marty Friedman är ju gäst på skivan https://www.youtube.com/watch?v=ndigVPHyysI https://www.youtube.com/watch?v=7iaLC9IbUv8 "5 hours after he played and I´m still hearing his delay." |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|