| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Sunkit mellandags jam...på två pers... http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=67530 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Jo E [ 29 Dec 2011, 20:34 ] |
| Post subject: | Sunkit mellandags jam...på två pers... |
ja man tar vad man har... http://soundcloud.com/jonasedler/sets/mellandags-tv-persons-jam |
|
| Author: | JonasSweden1 [ 29 Dec 2011, 21:14 ] |
| Post subject: | Re: Sunkit mellandags jam...på två pers... |
Tyckte det lät lite "dreamy skönt" så där... |
|
| Author: | faellman [ 30 Dec 2011, 11:25 ] |
| Post subject: | Re: Sunkit mellandags jam...på två pers... |
Jag fick också "dream feeling" skönt sådär P.S. jag gjorde FOLLOW på dig |
|
| Author: | Jo E [ 30 Dec 2011, 13:24 ] |
| Post subject: | Re: Sunkit mellandags jam...på två pers... |
faellman wrote: Jag fick också "dream feeling" skönt sådär P.S. jag gjorde FOLLOW på dig Fina ord...du cokså Jonas.. Jo först trummor & gitarr, sen en gitarr & bas, sen två gitarrer...kaka på kaka såattsäga..... Gjorde det samma (following) |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|