View unanswered posts | View active topics It is currently 27 Jun 2026, 22:08



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Värde? Ibanez RS1300 
Author Message

Joined: 07 Aug 2009, 11:58
Posts: 1190
Post Värde? Ibanez RS1300
Har en sådan här som jag inte har någon användning för. Vad kan den vara värd månne? Inte min på bilden...


Attachments:
16470.jpg
16470.jpg [ 58.97 KiB | Viewed 627 times ]

_________________
http://digressionassassins.bandcamp.com
06 Jan 2012, 22:01
Profile WWW
User avatar

Joined: 16 Mar 2007, 18:51
Posts: 596
Location: Nyköping
Post Re: Värde? Ibanez RS1300
Skulle vilja säga 500 så jag kan köpa den men jag har ingen aning 8) skitsnygg är den i alla fall :arrow: :arrow:

_________________
Köpes: Film till Polaroidkamera modell 600!!!


07 Jan 2012, 00:22
Profile

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 8023
Location: Göteborg
Post Re: Värde? Ibanez RS1300
De tidiga 80-talarna med den gamla skallen är det dessvärre inte många som vill ha. Bra gitarrer är de dock. Skulle säga 2500kr.


07 Jan 2012, 12:44
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 106 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.