|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Någon som testat Fender Marauder???
| Author |
Message |
|
TRÄÄLG
|
 Någon som testat Fender Marauder???
Har kollat klipp o lite reviews men vet inte så mycket om Fenders nya "modern player" Marauder. Har ett bygge i huvudet och den här guran stämmer på de flesta punkter in på det men det skulle vara kul om ngn hade lite feedback 
_________________ TRÄÄLG
|
| 06 Jan 2012, 01:19 |
|
 |
|
FaQed
|
 Re: Någon som testat Fender Marauder???
Nope, men jag skulle gärna vilja sätta mig ner i lugn och ro med en. Har hört både bra och dåliga saker om den. Vissa säger att mickarna och stallet är billiga och flimsiga medan andra påstår att den har ett bra, lite eget och härligt ljud. Alla verkar vara överens om att träslaget är bra men även det är kontroversiellt då det tydligen är ett utrotningshotat trä, eller något liknande. Det finns ett par trådar på offsetguitars.com om den.
_________________ Blues for the red sun Mariehamn, Ã…land
|
| 06 Jan 2012, 19:42 |
|
 |
|
hwestman
|
Jösses, vilket missfoster!!!!
|
| 07 Jan 2012, 02:33 |
|
 |
|
TRÄÄLG
|
Ja utseendemässigt måste man ju säga: Finally Fender!!! Den snyggaste kroppen o designen kanske ever..! Den klassar ju iaf ut Fenders freak No 1 Stratan som vissa vill ha till att den är snygg??? jo det där med träslag är ju inte kul. Antagligen skulle väl furu varit bättre.
_________________ TRÄÄLG
|
| 07 Jan 2012, 10:51 |
|
 |
|
FaQed
|
Snygg är den, absolut, men jag önskar mig fortfarande en reissue av Marauder Mk. II
Because that is the shit
_________________ Blues for the red sun Mariehamn, Ã…land
|
| 07 Jan 2012, 12:39 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|