| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Värde? Ibanez RS1300 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=67847 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Ulfern [ 06 Jan 2012, 22:01 ] | ||
| Post subject: | Värde? Ibanez RS1300 | ||
Har en sådan här som jag inte har någon användning för. Vad kan den vara värd månne? Inte min på bilden...
|
|||
| Author: | Nisse89 [ 07 Jan 2012, 00:22 ] |
| Post subject: | Re: Värde? Ibanez RS1300 |
Skulle vilja säga 500 så jag kan köpa den men jag har ingen aning |
|
| Author: | Vinyljunkie [ 07 Jan 2012, 12:44 ] |
| Post subject: | Re: Värde? Ibanez RS1300 |
De tidiga 80-talarna med den gamla skallen är det dessvärre inte många som vill ha. Bra gitarrer är de dock. Skulle säga 2500kr. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|