Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Värde? Ibanez RS1300
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=67847
Page 1 of 1

Author:  Ulfern [ 06 Jan 2012, 22:01 ]
Post subject:  Värde? Ibanez RS1300

Har en sådan här som jag inte har någon användning för. Vad kan den vara värd månne? Inte min på bilden...

Attachments:
16470.jpg
16470.jpg [ 58.97 KiB | Viewed 628 times ]

Author:  Nisse89 [ 07 Jan 2012, 00:22 ]
Post subject:  Re: Värde? Ibanez RS1300

Skulle vilja säga 500 så jag kan köpa den men jag har ingen aning 8) skitsnygg är den i alla fall :arrow: :arrow:

Author:  Vinyljunkie [ 07 Jan 2012, 12:44 ]
Post subject:  Re: Värde? Ibanez RS1300

De tidiga 80-talarna med den gamla skallen är det dessvärre inte många som vill ha. Bra gitarrer är de dock. Skulle säga 2500kr.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/