| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| The Hightones på Facebook kom o lyssna http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=71529 |
Page 1 of 2 |
| Author: | KingsHighway [ 12 Apr 2012, 23:24 ] |
| Post subject: | The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Helloj Ni som har Facebook här på bojen får gärna lyssna på det band jag lirar med, THE HIGHTONES gå in på http://www.facebook.com/thehightones och klicka på den stora åttondelen på "bandpage" för att kunna lyssna på 5 låtar av eget material.. Vi lirar väl en blandning av gammal rocknroll och blues fast kanske i modernare tappning, så svårt o genrebestämma sin egen musik... Och om ni gillar det ni hör får ni gärna trycka på gilla knappen.. Om ni har nåt spelställe som skulle vara intresserade av vår musik får ni gärna höra av er.. thehightones@live.se eller kontakta mig på Bojen... Jag själv spelar gitarren och sjunger i bandet, en strata direkt in i en crankad Tweed Bassman, om det var av intressa att veta |
|
| Author: | Lemmy [ 13 Apr 2012, 07:40 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Blev en "gilla" direkt. Svänger ju riktigt bra. Fan va bra du sjunger |
|
| Author: | KingsHighway [ 13 Apr 2012, 19:48 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Lemmy wrote: Blev en "gilla" direkt. Svänger ju riktigt bra. Fan va bra du sjunger eller man kan väl tolka det som att många inte gillar stilen, men det gör inget.. smaken är ju som baken Min pung är ganska hårig. Men jag gillar den. Jag brukar dra i den så den blir flera meter. (min fru ligger nu på golvet i o tjuter av skratt) ett så kallar facerape fast på bojen språk... kul kul |
|
| Author: | Firetone [ 13 Apr 2012, 21:40 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
KingsHighway wrote: Lemmy wrote: Blev en "gilla" direkt. Svänger ju riktigt bra. Fan va bra du sjunger eller man kan väl tolka det som att många inte gillar stilen, men det gör inget.. smaken är ju som baken Hej! Jag "gillade" låter supersmugt ju! Rock on dude!!! Min pung är ganska hårig. Men jag gillar den. Jag brukar dra i den så den blir flera meter. (min fru ligger nu på golvet i o tjuter av skratt) ett så kallar facerape fast på bojen språk... kul kul |
|
| Author: | KingsHighway [ 13 Apr 2012, 22:14 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Kanon kul Firetone! ja det är tanken att vi skall!!! |
|
| Author: | Örjan [ 14 Apr 2012, 21:15 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Kanonbra både vad det gäller stil och framförande Örjan. |
|
| Author: | Plexiglas [ 15 Apr 2012, 13:51 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Kanon - Låter genuint och ärligt!!! |
|
| Author: | baberg [ 15 Apr 2012, 15:07 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Bra som fan! Jag mailar dig om några spelställen. |
|
| Author: | KingsHighway [ 15 Apr 2012, 15:51 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Örjan wrote: Kanonbra både vad det gäller stil och framförande Örjan. |
|
| Author: | KingsHighway [ 15 Apr 2012, 15:53 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Plexiglas wrote: Kanon - Låter genuint och ärligt!!! |
|
| Author: | KingsHighway [ 15 Apr 2012, 15:55 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
baberg wrote: Bra som fan! Jag mailar dig om några spelställen. .. Vi vill ju ut o lira lite, så alla tips är välkomna.. |
|
| Author: | KingsHighway [ 15 Apr 2012, 15:57 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
För er som kan tänka se oss Live får gärna komma till Stockholm nu på lördag.. kolla in vår Facebook sida för mer info... inget långdraget gig ca40min, men vårat första framträdande tillsammans som grupp, det kan ju gå lite hur som helst |
|
| Author: | persuader [ 15 Apr 2012, 16:52 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
hatar facebook och vägrar gå med. finns ni någon annan stans? Soundcloud? |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 15:46 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
persuader wrote: hatar facebook och vägrar gå med. finns ni någon annan stans? Soundcloud? |
|
| Author: | Amp Healer [ 17 Apr 2012, 16:13 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Kalas! Sketa bra som vi säger i Bluesbältet Mönsterås |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 16:29 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Amp Healer wrote: Kalas! Sketa bra som vi säger i Bluesbältet Mönsterås |
|
| Author: | Amp Healer [ 17 Apr 2012, 16:39 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
KingsHighway wrote: Amp Healer wrote: Kalas! Sketa bra som vi säger i Bluesbältet Mönsterås Well, den heter ju Blues o root festival numera, så ni hade plattsat lätt,,,tror dock att dom flesta banden redan är bokade. |
|
| Author: | laros [ 17 Apr 2012, 17:39 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Kan du exakt förklara hur man lyssnar på ditt band!!! Har klickat på den stora NOTEN och kommer då in på något där det står Play/pause osv...sen en massa junk som man hajjar noll utav. Men jag får inget ljud på play..!! Lägg ut er på YT istället... Tragiskt nog är man medlem på fejan men likväl inget ljud |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 17:48 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
laros wrote: Kan du exakt förklara hur man lyssnar på ditt band!!! Har klickat på den stora NOTEN och kommer då in på något där det står Play/pause osv...sen en massa junk som man hajjar noll utav. Men jag får inget ljud på play..!! Lägg ut er på YT istället... Tragiskt nog är man medlem på fejan men likväl inget ljud |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 17:51 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
laros wrote: Kan du exakt förklara hur man lyssnar på ditt band!!! Har klickat på den stora NOTEN och kommer då in på något där det står Play/pause osv...sen en massa junk som man hajjar noll utav. Men jag får inget ljud på play..!! Lägg ut er på YT istället... Tragiskt nog är man medlem på fejan men likväl inget ljud |
|
| Author: | laros [ 17 Apr 2012, 17:58 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
KingsHighway wrote: laros wrote: Kan du exakt förklara hur man lyssnar på ditt band!!! Har klickat på den stora NOTEN och kommer då in på något där det står Play/pause osv...sen en massa junk som man hajjar noll utav. Men jag får inget ljud på play..!! Lägg ut er på YT istället... Tragiskt nog är man medlem på fejan men likväl inget ljud Nope, jag får det inte att fungera...synd det hade varit kul o höra |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 18:11 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
]hm, konstigt, alla andra har det ju funkat för, och är du dessutom medlem ska det väl inte gå att misslyckas om du väntar en stund så kanske det funkar.. jag har inga problem o få fram det även fast jag inte är inloggad.. Prova att stänga ner webläsaren o öppna igen.. Nope, jag får det inte att fungera...synd det hade varit kul o höra[/quote] |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 18:13 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Nej fan du har rätt, det kommer ju inget ljud... fan också, vad har hänt nu då... |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 18:15 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
nej nu fick jag ljud i högtalarna.. prova igen, och prova vara inloggad. |
|
| Author: | laros [ 17 Apr 2012, 18:17 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
KingsHighway wrote: nej nu fick jag ljud i högtalarna.. prova igen, och prova vara inloggad. Nope! Nada |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 18:19 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
laros wrote: KingsHighway wrote: nej nu fick jag ljud i högtalarna.. prova igen, och prova vara inloggad. Nope! Nada |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 18:21 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
jag har ringt han som har hand om sidan, han har dock inte svarat..får återkomma om vad det kan va.. |
|
| Author: | persuader [ 17 Apr 2012, 18:49 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
KingsHighway wrote: persuader wrote: hatar facebook och vägrar gå med. finns ni någon annan stans? Soundcloud? Nä får följande felmeddelande: The artist currently has no tracks in their playlist {{#img }}{{ artworkUrl }}{{/img }} {{ providerDisplay }} {{ title }}{{ releaseYear }} {{ numTracks }} tracks {{ icon | img }} {{ content }} {{ content-right }} Loading Tweets... {{ tweet.profile_image | img:class=user-icon }} {{ tweet.text }} {{ tweet.created_at }} Jag upprepar......Soundcloud och/eller Youtube |
|
| Author: | KingsHighway [ 17 Apr 2012, 19:09 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Nä får följande felmeddelande: The artist currently has no tracks in their playlist {{#img }}{{ artworkUrl }}{{/img }} {{ providerDisplay }} {{ title }}{{ releaseYear }} {{ numTracks }} tracks {{ icon | img }} {{ content }} {{ content-right }} Loading Tweets... {{ tweet.profile_image | img:class=user-icon }} {{ tweet.text }} {{ tweet.created_at }} Jag upprepar......Soundcloud och/eller Youtube[/quote]jo vi har upptäckt det, vi har inte haft nåt problem förrän idag.. vete sjutton vad det är bara.. hoppas åtgärda det fort.. youtube kommer så småningom.. |
|
| Author: | KingsHighway [ 18 Apr 2012, 17:09 ] |
| Post subject: | Re: The Hightones på Facebook kom o lyssna |
Nu ska det gå att lyssna igen.. |
|
| Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|