| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| För lite janozjurka på Bojen http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=73410 |
Page 1 of 1 |
| Author: | crybaby [ 05 Jun 2012, 22:59 ] |
| Post subject: | För lite janozjurka på Bojen |
Hatten av återigen för vår Andreas Lidberg. Det skall upprepas tills alla har fattat... http://www.youtube.com/watch?v=uC8U1qHzcQc |
|
| Author: | clapton71 [ 06 Jun 2012, 00:03 ] |
| Post subject: | Re: För lite janozjurka på Bojen |
Andreas är makalöst duktig, lyssnade igenom plattan häromdagen . En riktig musikant som släpper ur sig tonvis av spelglädje. Russian Tourette heter plattan, köp den och njut! Om du läser detta, Andreas/janzogurka så kan du väl berätta hur det går och var du spelar i sommar... Matte |
|
| Author: | Sustain [ 06 Jun 2012, 10:59 ] |
| Post subject: | Re: För lite janozjurka på Bojen |
Jag ska försöka komma ihåg att puffa på honom när jag träffar honom härnäst. Vi jobbar delvis i samma hus numera, så vi brukar stöta ihop då och då. Till "vardags" så spelar han i bandet Collinis, som är mest aktiva under sommaren. http://www.collinis.com/ |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|