Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

För lite janozjurka på Bojen
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=73410
Page 1 of 1

Author:  crybaby [ 05 Jun 2012, 22:59 ]
Post subject:  För lite janozjurka på Bojen

Hatten av återigen för vår Andreas Lidberg.
Det skall upprepas tills alla har fattat...

http://www.youtube.com/watch?v=uC8U1qHzcQc

:P 8) :D

Author:  clapton71 [ 06 Jun 2012, 00:03 ]
Post subject:  Re: För lite janozjurka på Bojen

Andreas är makalöst duktig, lyssnade igenom plattan häromdagen . En riktig musikant som släpper ur sig tonvis av spelglädje. Russian Tourette heter plattan, köp den och njut!

Om du läser detta, Andreas/janzogurka så kan du väl berätta hur det går och var du spelar i sommar...

Matte

Author:  Sustain [ 06 Jun 2012, 10:59 ]
Post subject:  Re: För lite janozjurka på Bojen

Jag ska försöka komma ihåg att puffa på honom när jag träffar honom härnäst. Vi jobbar delvis i samma hus numera, så vi brukar stöta ihop då och då.
Till "vardags" så spelar han i bandet Collinis, som är mest aktiva under sommaren. http://www.collinis.com/

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/