| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| För lite Freddie på Bojen http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=73415 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Din_Mentor [ 05 Jun 2012, 23:43 ] |
| Post subject: | För lite Freddie på Bojen |
http://youtu.be/VFcWzT-nE8U Kung! Brian May verkar gilla att byta gitarr, 3 byten under 1 låt |
|
| Author: | arinihsd [ 06 Jun 2012, 00:07 ] |
| Post subject: | Re: För lite Freddie på Bojen |
Bra youtube. Det bästa jag hört på länge i min dator. Dvs rätt bra ljud även hemma hos mig. Det blir en repris även dagtid på Nationaldagen. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|