Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

För lite Freddie på Bojen
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=73415
Page 1 of 1

Author:  Din_Mentor [ 05 Jun 2012, 23:43 ]
Post subject:  För lite Freddie på Bojen

http://youtu.be/VFcWzT-nE8U

Kung! :D 8)

Brian May verkar gilla att byta gitarr, 3 byten under 1 låt :D

Author:  arinihsd [ 06 Jun 2012, 00:07 ]
Post subject:  Re: För lite Freddie på Bojen

Bra youtube. Det bästa jag hört på länge i min dator. Dvs rätt bra ljud även hemma hos mig. Det blir en repris även dagtid på Nationaldagen.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/