
Re: För lite janozjurka på Bojen
Jag ska försöka komma ihåg att puffa på honom när jag träffar honom härnäst. Vi jobbar delvis i samma hus numera, så vi brukar stöta ihop då och då.
Till "vardags" så spelar han i bandet Collinis, som är mest aktiva under sommaren.
http://www.collinis.com/