Sent förra veckan så fick jag ett litet PM skickad till mig, där en BOJare försökte luska fram om jag hade en Esquire och om den var till salu?
Hmm.. mjo jag har ju en Esquire men till salu vet jag väl inte direkt. Efter en hel del snack (pm fram och tillbaka) så beslöt vi att inget var beslutet

dvs att jag erbjöd att skicka gitarren till denna BOJare för jag ville inte att han skulle känna att han köper grisen i säcken. Han skulle få testa gitarren ett tag och känna om det är något för honom och under tiden skulle jag komma i underfund med min känslor gentemot gitarren i fråga...
Jag har ju inte haft denna gitarr jätte länge, byggde ihop den bara någon månad sen och hur sätter man värde på en HPD gitarr, speciellt en som har väldigt dyra delar.
Hur som helst, jag gick inte hem tomhänt utan personen i fråga skicka några mumsiga pedaler för att försöka förföra mig.
Och idag kom paketet hem till mig. Dock har inte jag skickat iväg gitarren ännu

sorry utan den får åka iväg de närmaste dagarna. Jag kom på att jag aldrig borrade hål för axelbands knoppar och jag vill ju att gitarren ska bli spelad på. Så jag tog tag i det och måste bara hitta ett par knoppar..
Först ett par bilder av paketet