| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Superswitch i en strata- varför och hur? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=82796 |
Page 1 of 1 |
| Author: | clapton71 [ 16 Mar 2013, 20:58 ] |
| Post subject: | Superswitch i en strata- varför och hur? |
Öppnade locket på min strata och hittade en s k Superswitch där jag inte fattar hur den är kopplad. Läge 4, normalt hals/mitt låter som hals/stall och jag skulle vilja löda om till det "normala"...kan nån hjälpa mig med ett schema för vanlig 5-läges stratakoppling med Superswitch? Vad är vitsen med en sån switch egentligen? Matte |
|
| Author: | danielj [ 20 Mar 2013, 12:43 ] |
| Post subject: | Re: Superswitch i en strata- varför och hur? |
Kan användas till olika saker, om det är din Classic Player du menar så är det för att det är kopplat halsmick+ stallmick i läge fyra på switchen. (istället för halsmick + mittmick) |
|
| Author: | Groth [ 20 Mar 2013, 13:46 ] |
| Post subject: | Re: Superswitch i en strata- varför och hur? |
clapton71 wrote: Vad är vitsen med en sån switch egentligen? Matte Syftet är att kunna ha helt valfri kombination av mickarna i alla lägen. Det är omöjligt med en vanlig switch. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|