Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Någon som kör med dom nya Atomic CLR cab'arna?
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=84912
Page 1 of 1

Author:  dandysam [ 22 May 2013, 22:52 ]
Post subject:  Någon som kör med dom nya Atomic CLR cab'arna?

Skulle vara kul att testa med typ en Axe Fx eller liknande. Kör själv med RCF NX 12 SMA...

Author:  Mats Nermark [ 23 May 2013, 18:09 ]
Post subject:  Re: Någon som kör med dom nya Atomic CLR cab'arna?

Hej,

Jag har just en Atomic CLR active wedge på test och jag andvänder den tillsammans med en Kamper.
Riktigt bra!

/Mats N

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/