| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Någon som kör med dom nya Atomic CLR cab'arna? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=84912 |
Page 1 of 1 |
| Author: | dandysam [ 22 May 2013, 22:52 ] |
| Post subject: | Någon som kör med dom nya Atomic CLR cab'arna? |
Skulle vara kul att testa med typ en Axe Fx eller liknande. Kör själv med RCF NX 12 SMA... |
|
| Author: | Mats Nermark [ 23 May 2013, 18:09 ] |
| Post subject: | Re: Någon som kör med dom nya Atomic CLR cab'arna? |
Hej, Jag har just en Atomic CLR active wedge på test och jag andvänder den tillsammans med en Kamper. Riktigt bra! /Mats N |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|