Bra Bluesjam ställen i Oslo... eller andra ställen?
Author
Bra Bluesjam ställen i Oslo... eller andra ställen?
Hej
Jag är i Oslo och skulle behöva lite tips på bra Bluesjam ställen om ni har. Ikväll ska jag till "Stoppa pressen" - men det verkar lite vagt om de har något ....Några andra tips?
Re: Bra Bluesjam ställen i Oslo... eller andra ställen?
Jaha - "Stoppa Pressen"
Ingen Bluesjam precis - man fick skriva upp sig på nån lapp och sen se när man fick en slot. knappt någon blues alls, men eftersom att jag spelar munspel och sjunger så fick jag lira med husbandet och nån trummis.... gick väl ok.
Hemsidan är dålig, ,men de har Jam session var måndag och trots bristen på blues så får jag ändå rekommendera det starkt. Jättemånga bra musiker, trevlig stämning och ett rackarns ös. Enda nackdeleen var kanske att det var väl många band som skulle upp och visa upp sig/spela sina låtar. En del var fantastiskt bra medans en del var,..... inte det.
Om det finns något annat ställe imorgon (eller uppenbarligen senare idag eftersom at jag är uppe sent) så kommenterar jag det med
Users browsing this forum: No registered users and 117 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum