| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Galanti goes berzerk http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=9407 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Emnitec [ 10 May 2006, 20:45 ] |
| Post subject: | |
Ha,ha....underbart!!! En sån skulle jag oxå kunna tänka mig! Det blir alltså rejäl metall i skogen i sommar?? (för...visst hade du en stuga ute i skogen...??) /Emnitec <img src="http://www.emnitec.se/bilder/pierrsan.jpg" border=0> |
|
| Author: | anders64 [ 10 May 2006, 21:14 ] |
| Post subject: | |
hehehe...den va lite udda...grattis |
|
| Author: | Andrew Blakk [ 10 May 2006, 21:15 ] |
| Post subject: | |
Fan den där var ju lite cool. Men vad heter den? Kunde inte riktigt tyda vad som stod på brickan? Pris? <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> Ett helt klart intressant V-alternativ. ________________________________________________________________________________________________ <b><font color=green> Ponamero Sundown - 2006-07-08 Throttle Twisters MC Summerparty Pilsbo / Sigtuna </font id=green> </b> |
|
| Author: | Spider-Man [ 10 May 2006, 21:29 ] |
| Post subject: | |
Grattis! Cool gura... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | haellgren [ 10 May 2006, 21:57 ] |
| Post subject: | |
den såg ond ut guran, går nog bra att lira heltonskalan på <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Jag ska skriva nått smart - När jag blir det. |
|
| Author: | kkrans [ 10 May 2006, 23:09 ] |
| Post subject: | |
Hehe... vikken yxa! Coolio! <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | arbetarpojken [ 10 May 2006, 23:26 ] |
| Post subject: | |
bra köp... Förutom SG bör man ha SG Annars eller ock,, en vinge |
|
| Author: | anders64 [ 11 May 2006, 07:42 ] |
| Post subject: | |
Ja det e coolt med udda Borde snart vara dax för ett Jam...om du har vägarna förbi Stockholm <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | Sopwith Camel [ 11 May 2006, 10:00 ] |
| Post subject: | |
snyggt (även om jag föredrar "RR-vingen" personligen så var dte här en av de snyggaste V-gitarrerna jag sett. ondskefulla rattar!) Potrzebie! |
|
| Author: | malignatius [ 11 May 2006, 19:18 ] |
| Post subject: | |
Stenhård! "I was born a lonely singer, and I'm bound to die the same, But I've got to feed the hunger in my soul. And if I never have a nickle, I won't ever die ashamed. 'Cos I don't believe that no-one wants to know." -Kris Kristofferson |
|
| Author: | Molle [ 11 May 2006, 19:31 ] |
| Post subject: | |
Faan Galanti, har du köpt en ölöppnare i kolossalformat?<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Molle |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|