Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Galanti goes berzerk
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=9407
Page 1 of 1

Author:  Emnitec [ 10 May 2006, 20:45 ]
Post subject: 

Ha,ha....underbart!!! En sån skulle jag oxå kunna tänka mig! Det blir alltså rejäl metall i skogen i sommar?? (för...visst hade du en stuga ute i skogen...??)

/Emnitec


<img src="http://www.emnitec.se/bilder/pierrsan.jpg" border=0>

Author:  anders64 [ 10 May 2006, 21:14 ]
Post subject: 

hehehe...den va lite udda...grattis

Author:  Andrew Blakk [ 10 May 2006, 21:15 ]
Post subject: 

Fan den där var ju lite cool. Men vad heter den? Kunde inte riktigt tyda vad som stod på brickan?

Pris?

<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> Ett helt klart intressant V-alternativ.

________________________________________________________________________________________________
<b><font color=green> Ponamero Sundown - 2006-07-08 Throttle Twisters MC Summerparty Pilsbo / Sigtuna </font id=green> </b>

Author:  Spider-Man [ 10 May 2006, 21:29 ]
Post subject: 

Grattis! Cool gura...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  haellgren [ 10 May 2006, 21:57 ]
Post subject: 

den såg ond ut guran, går nog bra att
lira heltonskalan på <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Jag ska skriva nått smart - När jag blir det.

Author:  kkrans [ 10 May 2006, 23:09 ]
Post subject: 

Hehe... vikken yxa!

Coolio! <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Author:  arbetarpojken [ 10 May 2006, 23:26 ]
Post subject: 

bra köp... Förutom SG bör man ha SG :)))
Annars eller ock,, en vinge

Author:  anders64 [ 11 May 2006, 07:42 ]
Post subject: 

Ja det e coolt med udda :-)

Borde snart vara dax för ett Jam...om du har vägarna förbi Stockholm <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Author:  Sopwith Camel [ 11 May 2006, 10:00 ]
Post subject: 

snyggt (även om jag föredrar "RR-vingen" personligen så var dte här en av de snyggaste V-gitarrerna jag sett. ondskefulla rattar!)

Potrzebie!

Author:  malignatius [ 11 May 2006, 19:18 ]
Post subject: 

Stenhård!

"I was born a lonely singer, and I'm bound to die the same,
But I've got to feed the hunger in my soul.
And if I never have a nickle, I won't ever die ashamed.
'Cos I don't believe that no-one wants to know." -Kris Kristofferson

Author:  Molle [ 11 May 2006, 19:31 ]
Post subject: 

Faan Galanti, har du köpt en ölöppnare i kolossalformat?<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Molle

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/