View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 06:51



Reply to topic  [ 1 post ] 
Väldigt snygg video: Zappa-Watermelon in easter hay 
Author Message
User avatar

Joined: 07 Sep 2009, 11:20
Posts: 2875
Location: Falköping
Post Väldigt snygg video: Zappa-Watermelon in easter hay
Tycker killen gjort det hela väldigt smakfullt och ändå udda/intressant: http://youtu.be/IhaE0YG7UmA
För övrigt en av mina absoluta favoritlåtar och -gitarrljud, detta trots att jag normalt inte gillar "eggläge" på strata.
Jävla Frank! ;-) "And ultimately, who gives a fuck anyway" :-D

/Mats

_________________
"Vägren upphör" Lite ålderdomlig uppmaning om att inte lägga av, som jag ibland ser vid sidan av vägen.


14 Jun 2014, 01:33
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 64 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.