| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Testar... http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=7&t=1041 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Miller [ 01 Aug 2003, 00:57 ] |
| Post subject: | Testar... |
Testar bara min signatur, tråden kan tas bort när det här läses "More barn!" |
|
| Author: | Miller [ 01 Aug 2003, 00:58 ] |
| Post subject: | |
Nu då? ------------------------- <b>"More barn!"</b> |
|
| Author: | Miller [ 01 Aug 2003, 00:59 ] |
| Post subject: | |
Nu så... Man skulle kunna editera sina inlägg + epostnotifikation på svar i trådar man deltagit i, men man kan inte få allt. Trevligt forum(!) EDIT; Okey, bara att lägga om sina bokmärken då. ------------------------- <b>"More barn!"</b> Edited by - Miller on 01 August 2003 12:30:04 |
|
| Author: | kkrans [ 01 Aug 2003, 01:03 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Nu så... Man skulle kunna editera sina inlägg + epostnotifikation på svar i trådar man deltagit i, men man kan inte få allt. Trevligt forum(!) ------------------------- <b>"More barn!"</b> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Man kan editera om du går in och loggar in på http://www.ovenholm.net/forum istället för rocks.it länken |
|
| Author: | Miller [ 01 Aug 2003, 12:42 ] |
| Post subject: | |
Helt plötsligt så fanns det _ganska_ många fler inlägg att läsa på forumet också ------------------------- <b>"More barn!"</b> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|