View unanswered posts | View active topics It is currently 19 Mar 2024, 05:34



Reply to topic  [ 1 post ] 
Insamlingen / TACK-tråden 
Author Message

Joined: 22 Jul 2002, 01:55
Posts: 1448
Location: Lund
Post Insamlingen / TACK-tråden
Ärade Boj:are,

Jag ska erkänna att det har funnits tillfällen då jag tvekat på att förnya domän och betala ytterligare ett års webbhotellskostnader. Men det har ändå alltid slutat med att jag betalat, eftersom jag varje gång till slut insett att det finns många som använder och uppskattar Ljudbojen.

Det känns kul att Bojen växer och att aktiviteten på forumet faktiskt ökat markant på senare år. Det sätter dock högre krav på driften. Kostnaderna för driften har ökat sedan vi fick problem med vårt tidigare webbhotell och forumet låg nere i några dagar. Jag har själv länge ställt mig avvaktande till att samla in pengar av medlemmarna, men efter samtal med övriga admins lät jag mig övertygas[8D]

Jag vill därför med denna tråd tacka, buga och bocka för alla generösa bidrag vi mottagit i samband med insamlingen!

De som hjälpt till att stödja Ljudbojen ekonomiskt denna gång är:

baberg
Belair 
Bilton
bjornen
Boogiecats 
Con Chord 
danix
Dns
Edvin Medvind
Faellman
Galanti 
Gibson55 
greyghost
Helmik 
javelin70
Jojje DC 
Josh D Ztorsion
leffje
ralvejd 
Rock n ron 
Sirrealistic
Spider-Man 
Strata57 
Sustain
VIP 
zeta 

Det är en till som har fört över pengar, men det var inget namn i meddelandefältet.

Har du skickat pengar men inte är med i listan, maila så kollar vi på det [:)]

Min förhoppning är att vi inte ska behöva gå ut med håven fler gånger, vi har pengar över i kassan för tillfället som förhoppningsvis ska räcka för driften ett bra tag framöver. I framtiden kommer vi troligen försöka att se över andra möjligheter att få intäkter på ett juste sätt.

Än en gång, tack!

PS. Vi har fortfarande inte hittat nåt bra sätt att sätta "sponsor" eller liknande i användarprofilerna... får återkomma om detta när vi har en lösning. DS.

"Den som har flest prylar när han dör vinner!" Image


27 Sep 2008, 02:36
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.