| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Lägga in bild i en Topic http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=7&t=378 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Strata57 [ 12 Mar 2003, 19:04 ] |
| Post subject: | Lägga in bild i en Topic |
Hej Jag har förgäves försökt att lägga in en bild. Jag har förstått så mycket att bilden måste vara en "gif"-bild, och finnas någonstans på webben. Min bild som jag försökte lägga upp finns på webben på följande adress: http://www.geocities.com/leanders2003/strata.gif , men inte lyckas jag få upp den ändå. Jag sätter in addressen så här <img src="http://www.geocities.com/leanders2003/WelsonBody5.gif " border=0> Vad gör jag för fel ? Undrande amatör ! hls//Len Edited by - Strata57 on 14 March 2003 00:42:57 |
|
| Author: | Skavis [ 12 Mar 2003, 19:09 ] |
| Post subject: | |
Vissa gratiswebhotell stöder tyvärr inte att man kan länka bilder.. Testa från något annat ställe.. ------------------------------------------------ <font color=green>Skavis</font id=green> <font color=red><i>You can check out anytime you like but you can never leave.."]</font id=red> http://www.stormvarning.net/ : http://jojjo5.tripod.com/ Edited by - Skavis on 12 March 2003 18:11:05 |
|
| Author: | olaning [ 12 Mar 2003, 20:22 ] |
| Post subject: | |
Har jag missuppfattat något? Bilden syns ju!<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> [ There is no spoon ] |
|
| Author: | Strata57 [ 13 Mar 2003, 15:22 ] |
| Post subject: | |
Jag får snart ett SPEL !! Det gäller detta med bilder. En säger att bilden syns , men jag kan inte se den! Dessutom när jag konverterar en jpeg bild till gif i en annan bildhanterare, så får jag en konstig bild, som om den var "karvad i trä" nästan. Jämför jag sedan med de härliga bilder jag sett på stratorna här på forumet - ja då slänger jag mig ut genom fönstret !!---- Oj då, eftersom jag bor på markplanet , så hjälpte inte ens det !! hls// en "knäckt" Len Snälla någon- tala om för mig vad jag gör för fel !! |
|
| Author: | JohnnyGreed [ 13 Mar 2003, 15:27 ] |
| Post subject: | |
En liten tröst kanske, men jag ser den fanimig inte heller!!! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> Grejen är att sidan verkar vara nere??? När jag klickar på din länk så står det ju nånting i stil med <b>"...currently unavailable..."</b> Greed is good... Edited by - JohnnyGreed on 13 March 2003 14:33:35 |
|
| Author: | Skavis [ 13 Mar 2003, 15:29 ] |
| Post subject: | |
Regga dig här istället: http://www.picturetrail.com/ Lägg upp de bilder vill visa och sen gör du bara som gjort tidigare.. Typ: <img src="http://pic5.picturetrail.com/VOL77/852218/1536999/18003915.jpg" border=0> ------------------------------------------------ <font color=green>Skavis</font id=green> <font color=red><i>You can check out anytime you like but you can never leave.."]</font id=red> http://www.stormvarning.net/ : http://jojjo5.tripod.com/ |
|
| Author: | Strata57 [ 13 Mar 2003, 15:49 ] |
| Post subject: | |
<img src="http://w1.315.telia.com/~u31517386/Stratpic1.gif" border=0> Skam den som ger sig!!!! Jag tror jag lyckades ! hls// en glad Len <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | scrotumbuffalo [ 13 Mar 2003, 16:36 ] |
| Post subject: | |
Japp, nu syns det....snygg gura som tusan!!! http://kickass.at/pungbuffel<img src="http://www.linkoping.bonet.se/pungbuffel/scrotum.gif" border=0> |
|
| Author: | Strata57 [ 14 Mar 2003, 01:42 ] |
| Post subject: | |
Fan nu verkar det som alla lägger upp jpg-format på bilderna. Då får väl jag ta skeden i vacker hand..... Och Det FUNKAR med JPG -filer ! <img src="http://w1.315.telia.com/~u31517386/Stratpic7.jpg" border=0> Hls// Len ( som lär sig mer och mer....) |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|