Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Lägga in bild i en Topic
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=7&t=378
Page 1 of 1

Author:  Strata57 [ 12 Mar 2003, 19:04 ]
Post subject:  Lägga in bild i en Topic

Hej
Jag har förgäves försökt att lägga in en bild.

Jag har förstått så mycket att bilden måste vara en "gif"-bild, och finnas någonstans på webben.
Min bild som jag försökte lägga upp finns på webben på följande adress: http://www.geocities.com/leanders2003/strata.gif , men inte lyckas jag få upp den ändå.
Jag sätter in addressen så här <img src="http://www.geocities.com/leanders2003/WelsonBody5.gif " border=0>

Vad gör jag för fel ?

Undrande amatör !

hls//Len



Edited by - Strata57 on 14 March 2003 00:42:57

Author:  Skavis [ 12 Mar 2003, 19:09 ]
Post subject: 

Vissa gratiswebhotell stöder tyvärr inte att man kan länka bilder..
Testa från något annat ställe..



------------------------------------------------
<font color=green>Skavis</font id=green>
<font color=red><i>You can check out anytime you like but you can never leave.."]</font id=red>
http://www.stormvarning.net/ : http://jojjo5.tripod.com/

Edited by - Skavis on 12 March 2003 18:11:05

Author:  olaning [ 12 Mar 2003, 20:22 ]
Post subject: 

Har jag missuppfattat något? Bilden syns ju!<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

[ There is no spoon ]

Author:  Strata57 [ 13 Mar 2003, 15:22 ]
Post subject: 

Jag får snart ett SPEL !!

Det gäller detta med bilder. En säger att bilden syns , men jag kan inte se den!
Dessutom när jag konverterar en jpeg bild till gif i en annan bildhanterare, så får jag en konstig bild, som om den var "karvad i trä" nästan.
Jämför jag sedan med de härliga bilder jag sett på stratorna här på forumet - ja då slänger jag mig ut genom fönstret !!----

Oj då, eftersom jag bor på markplanet , så hjälpte inte ens det !!

hls// en "knäckt" Len

Snälla någon- tala om för mig vad jag gör för fel !!

Author:  JohnnyGreed [ 13 Mar 2003, 15:27 ]
Post subject: 

En liten tröst kanske, men jag ser den fanimig inte heller!!! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> Grejen är att sidan verkar vara nere??? När jag klickar på din länk så står det ju nånting i stil med <b>"...currently unavailable..."</b>

Greed is good...

Edited by - JohnnyGreed on 13 March 2003 14:33:35

Author:  Skavis [ 13 Mar 2003, 15:29 ]
Post subject: 

Regga dig här istället: http://www.picturetrail.com/

Lägg upp de bilder vill visa och sen gör du bara som gjort tidigare..

Typ:
<img src="http://pic5.picturetrail.com/VOL77/852218/1536999/18003915.jpg" border=0>



------------------------------------------------
<font color=green>Skavis</font id=green>
<font color=red><i>You can check out anytime you like but you can never leave.."]</font id=red>
http://www.stormvarning.net/ : http://jojjo5.tripod.com/

Author:  Strata57 [ 13 Mar 2003, 15:49 ]
Post subject: 

<img src="http://w1.315.telia.com/~u31517386/Stratpic1.gif" border=0>

Skam den som ger sig!!!!

Jag tror jag lyckades !

hls// en glad Len
<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Author:  scrotumbuffalo [ 13 Mar 2003, 16:36 ]
Post subject: 

Japp, nu syns det....snygg gura som tusan!!!

http://kickass.at/pungbuffel<img src="http://www.linkoping.bonet.se/pungbuffel/scrotum.gif" border=0>

Author:  Strata57 [ 14 Mar 2003, 01:42 ]
Post subject: 

Fan nu verkar det som alla lägger upp jpg-format på bilderna. Då får väl jag ta skeden i vacker hand.....

Och Det FUNKAR med JPG -filer !

<img src="http://w1.315.telia.com/~u31517386/Stratpic7.jpg" border=0>


Hls// Len ( som lär sig mer och mer....)

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/