<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Nog använder jag den adressen. En sak, till fast jag loggar in och har kryssat i save password så måste jag varje gång jag skall svara eller göra en topic fylla i username och password då jag skriver meddelandet.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Det där var en viktig bit information. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> Det innebär att din inloggning inte funkar som den ska. Eftersom du inte är inloggad kan du inte redigera dina egna meddelanden heller.
Det vanligaste inloggningsproblemet är just att man använder fel URL.
Tyvärr går detta över mina felsökningserfarenheter nu, så jag ska se vad Oakman säger.
Vad använder du för webbläsare? Har du cookies påslagna?
(jag flyttar detta till adminforumet också, det är där det hör hemma).
--
Bra musik:
http://www.amp-rocks.com