| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Forumet http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=7&t=4831 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Lets Go Boppin [ 11 Mar 2005, 21:32 ] |
| Post subject: | Forumet |
Tjenna ! håller till på lite olika forum, men kan inte mycket om sådant men har ett förslag som kanske tål att tänkas på !? Detta måste vara ett av dom sämsta Forum "modellerna" jag har varit med om ! Titta in forumet på te.x http://www.envikenrecords.com eller http://www.swedishrodder.com Allt är bättre.. (för oss användare iallafall) vet ju ej hur det är att bara byta version.. en nackdel är ju att alla posts antagligen försvinner ! Annars ett utmärkt Forum... Lärt mig mycket efter att jag hamnade här ! Mvh / Ricko Rock Bop Digg I't |
|
| Author: | Joshunznera [ 12 Mar 2005, 08:17 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Detta måste vara ett av dom sämsta Forum "modellerna" jag har varit med om ! <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> men nu tog du väl i lite ändå... ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | bjoel [ 12 Mar 2005, 10:39 ] |
| Post subject: | |
Kan du förklara exakt vad det är som är bättre i de forumen? Jag tycker de ser ut som vanliga webbforum de med med samma funktioner som här. |
|
| Author: | bjoel [ 12 Mar 2005, 13:20 ] |
| Post subject: | |
Fast å andra sidan - sannolikheten att vi byter forumprogramvara är mycket liten. Detta funkar bra nog och efter vad jag har hört om phpBB vill inte jag köra det på nån av mina servrar (men nu är det ju Olofs server, inte min). -- Bra musik: http://www.amp-rocks.com |
|
| Author: | Lets Go Boppin [ 13 Mar 2005, 21:46 ] |
| Post subject: | |
Jo kanske tog i lite mycket... men på nått vis känns det lite sämre än dom andra... men sj klart är det inga fel ! Mvh/ Ricko Rock Bop Digg I't |
|
| Author: | Oakman [ 29 Mar 2005, 09:08 ] |
| Post subject: | |
Har mycket svårt att se phpBB här i framtiden. Visserligen är det nog kraftfullare än Snitz, men också fullt av onödiga funktioner som gör det trögare. Jag är dock öppen för förslag på vad som kan förbättras på Ljudbojen. Själva forumkoden ger jag mig dock inte in i att ändra... "Den som har flest prylar när han dör vinner!" <img src="http://www.webforum.nu/images/wfstandard/smilies/bire.gif" border=0> |
|
| Author: | top5rec [ 29 Mar 2005, 20:59 ] |
| Post subject: | |
Tycker forumet funkar bra! Har en liten önskan bara, om en ny avdelning. En avdelning där vi bojjare hjälper varandra att hitta/ta ut tabs och chords på låtar, ett slags levande lexicon som man kan fråga när man behöver hjälp, vad sägs? ------------------------------------------------ "Alla Älskar vi Stefan Holm! 2.40! |
|
| Author: | bjoel [ 01 Apr 2005, 17:32 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Tycker forumet funkar bra! Har en liten önskan bara, om en ny avdelning. En avdelning där vi bojjare hjälper varandra att hitta/ta ut tabs och chords på låtar, ett slags levande lexicon som man kan fråga när man behöver hjälp, vad sägs? <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Bra idé! Du är välkommen att ställa sådana frågor i det allmänna musikmötet just nu. Blir det många trådar blir det ett eget forum av det. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> -- Bra musik: http://www.amp-rocks.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|