View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 05:38



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Fender Deluxe Reverb Reissue. 
Author Message

Joined: 10 Dec 2009, 23:17
Posts: 1803
Post Fender Deluxe Reverb Reissue.
Jensen C12K högtalare i stärken
Förstärkaren är i nyskick från 2009

Jag säljer denna åt en bekant, så skicka mejl till mig om du är intresserad,

Jag har provat den och kan säga att den låter riktigt bra, och den har högt headroom för att vara 22w. Min kompis har också säkert en massa klipp inspelad med Deluxen,

För mer bilder och info så mejla.

Priset är <b>8000kr</b> och det är prutat och klart.

Köparen betalar eventuell frakt. Säljes till högsta bud


23 Nov 2010, 07:45
Profile WWW

Joined: 19 Dec 2008, 13:01
Posts: 1367
Location:
Post 
Var finns den?

/NN


24 Nov 2010, 12:15
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 10 Dec 2009, 23:17
Posts: 1803
Post 
niknor wrote:

Var finns den?

/NN
asch jag glömmer alltid den biten. Den finns i närhet till Nora, men han kan nog ta med den till Örebro också.


24 Nov 2010, 17:32
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.