View unanswered posts | View active topics It is currently 28 Sep 2026, 10:26

Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Tubis, såhär ska det väl då inte se ut... 
Author Message

Själv talade jag inte om professionell lika med "duktig" här,
utan snarare som agerandes rationellt i förhållande till
vilken motprestation (= betalning)
som ges/inte ges från beställare.

"Ohjälpligt nörderi" kan å andra sidan, och ska i det här sammanhanget, uppfattas som uppskattning!

Vet inte om jag ska känna mig inkluderad i admins påpekande,
men gör det ändå för säkerhets skull. [:I]
Bojen innehar många färgstarka och härliga personligheter
och det uppskattar jag.
Nåt groll befinner jag mig inte i. Nog om det.

"Sand off the finish, put one coat of clear on it and...can you install one of those humperdinker pickups in the neck position?" - John Lennon

23 Dec 2010, 14:44
Profile

"Ohjälpligt nörderi" kan å andra sidan, och ska i det här sammanhanget, uppfattas som uppskattning!

Och jag har inte uppfattat ditt inlägg på något annat sätt heller. Absolut inte! [:)][:X]
/G

23 Dec 2010, 15:00
Profile

Som tråden här har utvecklats finns ju ändå chansen att folk förstår din enorma kompetens Tubis!

Jag är blygsam så kolla min tråd om envelope follower så ser du att det finns en hel del brister i kompetensen på vissa områden....[:I]
Dock så tycker jag att jag fixar det där med att bygga störningsfritt och allmänt driftkorrekt när det gäller layout och jordning[8D]

23 Dec 2010, 15:02
Profile

Martin Kuhn wrote:

Som tråden här har utvecklats finns ju ändå chansen att folk förstår din enorma kompetens Tubis!

Jag är blygsam så kolla min tråd om envelope follower så ser du att det finns en hel del brister i kompetensen på vissa områden....[:I]
Dock så tycker jag att jag fixar det där med att bygga störningsfritt och allmänt driftkorrekt när det gäller layout och jordning[8D]

Ödmjukhet och mod att erkänna sina brister eller begränsningar är väl särskilt trevliga egenskaper hos personer med stor kompetens...
/G

23 Dec 2010, 15:15
Profile

...Jag tillhör också dom som skulle bli på lite bättre humör av nån sorts ursäkt av herr poxxed...
Hmmmm... Det finns fler av oss Bojen-hängare som uttryckt sig på mindre bra sätt gentemot andra. I hettan, passionen, entusiasmen och nörderiet vi håller på med, kan det nog, tyvärr, bli fel och bli så...

Som ofta är en ursäkt en bra sak att göra... Att också byta trådens namn och texten i första inlägget till exempelvis "Ska en moddad stärkare verkligen se ut så här?" vore positivt [:)]!

Sven-Johan
Rörförstärkartekniker

"<i>Skit kul, som sär skrivarn sa."]"
<font size="1">Knut Hassel</font id="size1">

23 Dec 2010, 15:18
Profile

Oj då.

Känns som man barakade in på Nobelmiddagen med nitläder och ryckte jätteräkor från kronprinsessans talrik med bara fingrarna. Glömde helt bort att tonen på Ljudbojen inte är densamma som på Diskant. Tror nog dock att Johan är tillräckligt med skinn på hornhinnorna för att inte bli ledsen.[:)] Vill nog minnas ett och annat vasst ord från mannen i fråga själv.

Hur som helst.. så var det ju nu inte Johan som moddat till att börja med, utan bara städat opp efter kundens önskemål om minsta möjliga ansträngning. Då är jag med.

Och smutskastning skulle jag väl inte kalla det. Det är ett foto och en fråga...

Och en svordom.

Image

28 Dec 2010, 12:36
Profile ICQ WWW
Reply to topic   [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2