Ljudfreak wrote:
Hej Lasse,
Varför låter inte min Wampler som din gjorde...?
Ideyha känner jag inte till, så det är vanskligt att generera nåt ha-begär för den, tyvärr.
Den går att ratta från morrig overdrive, till idiotfuzz.
Jag kan skicka upp den till dig, så får du testa.
Maila mig, isf.
<--->
Försvinn ur min åsikt !!!