
Ibanez Prestige mot stativ- eller golvhögt BORTA!!
Jag vill ha nya högtalare (till stereon alltså). Har en Ibanez RG1550 Prestige som jag vill bli av med så ett byte vore kul [:)]
Märkesgrejer, helst stativhögtalare men golvisar går bra också.
Mer bilder
http://ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=53392
