d95err wrote:
Är det hela ljudbilden som blir dov, eller bara delaysvaret?
Låter det OK om du kör delayet före stärkaren istället för i loopen?
Erik R
Hela ljudbilden blir dov, och det låter ok om jag kör det före stärkaren. Som jag skrev i första inlägget är problemet i sig känt, och Egnater åtar sig att fixa det på nåt sätt men då måste man skicka in stärkaren. Efter att ha googlat en del på problemet så verkar det va samma problem med t.ex MXR Carbon Copy.
Så det jag är ute efter är förslag på bra digitala delay, och gärna lite input från någon annan som kör delay i loopen på en Tweaker.
Si fractum non sit, noli id reficere