dimman wrote:
Vad har du för spec på en ev. dator ??
har en P4 med Platt skärm som jag köpte från en bilfirma som just lagt ner...kan det vara nåt ??
One white, two blue..nothing to eat, plenty to do
Hejsan!
Ska ha den så jag kan jobba hemifrån utan att behöva åka dit när jag är ledig, det funkar inte på en Mac.
P4 låter lite klent eftersom det är cad modeller inblandade i mätmaskins program.
Kan du speca lite bättre gällandes processor, minnen och moderkort vore det kanonbra.
Bra grafikkort har jag.
/Tommy