View unanswered posts | View active topics It is currently 05 Sep 2026, 16:12

Reply to topic  [ 4 posts ] 
Orville LPS-85. Världsklass! Såld! 
Author Message

Till förmån för andra projekt är denna helt jäkla ruggiga pålle till salu igen. Köpte den själv för 5400:- Kostat på den bandslip och nya Grooverstämmisar till en kostnad av 1800:-. Denna spelar och låter helt ljuvligt. Tänkte mig 7000:- för den och hittar du en bättre pålle för dom pengarna så bara köp den[;)].
Image
Image
Mvh Daffyd

Först så lever man, sen dör man!

12 Nov 2008, 20:19
Profile ICQ YIM WWW

daffyd wrote:

Till förmån för andra projekt är denna helt jäkla ruggiga pålle till salu igen. Köpte den själv för 5400:- Kostat på den bandslip och nya Grooverstämmisar till en kostnad av 1800:-. Denna spelar och låter helt ljuvligt. Tänkte mig 7000:- för den och hittar du en bättre pålle för dom pengarna så bara köp den[;)].
Image
Image
Mvh Daffyd

SKa du köpa Orville by Gibson nu?[;)]

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com

13 Nov 2008, 15:13
Profile ICQ YIM WWW

Nu har den anlänt och minsann, den spelar och låter riiiktigt bra må jag säga [;)] Vet inte när jag sist fick så mycket gitarr för pengarna.
Det kommer att bli många sena nätter nu känner jag, jag och min rörstärkare tillsammans i ett eufori av tunga riff och smäckra solon...he he.

Tack för en smidig och snabb affär daffyd och lycka till med ditt teleprojekt! [:D]

Mvh / Majkel

21 Nov 2008, 10:56
Profile

[:D][:D][:D]! Tur att de e helg nu då. Jäkligt kul å sälja en gura och när den man säljer till blir så nöjd[:)]. Speciellt när man lovordat en gura som jag gjort med denna[;)]. Kompisen köpte en likadan i veckan och ringde mig igårkväll och va helt jävla lyrisk över sin efter rejäl test i replokalen. Det var för övrigt den som hade ingått i blindtestet[;)]. Så de e bara att gratulera till ett bra köp! Jag kommer defenitivt äga fler Orvilles i framtiden[:)].
Mvh Daffyd
Majkel wrote:

Nu har den anlänt och minsann, den spelar och låter riiiktigt bra må jag säga [;)] Vet inte när jag sist fick så mycket gitarr för pengarna.
Det kommer att bli många sena nätter nu känner jag, jag och min rörstärkare tillsammans i ett eufori av tunga riff och smäckra solon...he he.

Tack för en smidig och snabb affär daffyd och lycka till med ditt teleprojekt! [:D]

Mvh / Majkel

21 Nov 2008, 12:42
Profile ICQ YIM WWW
Reply to topic   [ 4 posts ]