View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 15:06



Reply to topic  [ 3 posts ] 
9v dc minus på tippen - fuzzbygge 
Author Message
User avatar

Joined: 11 Aug 2008, 16:19
Posts: 603
Location: Sundsvall
Post 9v dc minus på tippen - fuzzbygge
Minus på tippen är ju standard på de flesta pedaler. Håller just i skrivande stund på att bygga ihop en fuzz, (moodysounds), men har av olika anledningar bara en adapter 9v dc med plus på tippen istället för minus hemma. Kan jag bara byta plats på kablarna på dcjacket i pedalen för att köra med den adaptern eller blir själva lådan ledande på något sätt?


Mvh David

---------------------------
- Köpes: Digitech Tsr 24


11 Feb 2011, 22:19
Profile WWW
User avatar

Joined: 20 Sep 2009, 18:28
Posts: 658
Location: Uddevalla
Post 
det går bra att vända [:)]


11 Feb 2011, 23:36
Profile
User avatar

Joined: 11 Aug 2008, 16:19
Posts: 603
Location: Sundsvall
Post 
Okej, jag försöker!

---------------------------
- Köpes: Digitech Tsr 24


11 Feb 2011, 23:47
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.