
9v dc minus på tippen - fuzzbygge
Minus på tippen är ju standard på de flesta pedaler. Håller just i skrivande stund på att bygga ihop en fuzz, (moodysounds), men har av olika anledningar bara en adapter 9v dc med plus på tippen istället för minus hemma. Kan jag bara byta plats på kablarna på dcjacket i pedalen för att köra med den adaptern eller blir själva lådan ledande på något sätt?
Mvh David
---------------------------
- Köpes: Digitech Tsr 24