View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 12:44



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Marshall Bluesbreaker reissue 
Author Message

Joined: 28 Jul 2009, 19:17
Posts: 478
Location:
Post Marshall Bluesbreaker reissue
Funderar lite smått på att sälja min Marshall Bluesbreaker reissue 1962. Den är i fint skick, ganska nyservad och genomgången (tidigare ägd av Uffen här på Bojen och han är ju bra på sånt här). Tror den är från början av 90-talet.
Det är en väldigt bra stärkare, men jag behöver göra lite plats i en alltför gitarr/förstärkar-tät lägenhet.

Bytes (egentligen helst mot pengar - I got GAS - men jag testar det här också) mot en Les Paul eller SG reissue 61/62. Kan vid behov lägga en liten slant emellan.

Bild kan fås via mail, eftersom jag inte kan lägga upp bilder på Photobucket längre av nån mystifik anledning.


07 Mar 2011, 12:33
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 22 Sep 2009, 21:37
Posts: 1477
Post 
Tjenare!

Vad är kontantpriset?


Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown"><font size="4">C</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>hristian <u><i><b><font color="brown"><font size="4">H</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>enning.


07 Mar 2011, 22:20
Profile WWW

Joined: 28 Jul 2009, 19:17
Posts: 478
Location:
Post 
Tja, jag vet inte riktigt egentligen vad man kan ta för den här, men jag har satt 9000 spänn. Är lite oinsatt vad gäller förstärkarpriser, det är alltid så mycket tråkigare än gitarrer. Dom ligger väl kring 14-17000 spänn nya som jag förstått det.


08 Mar 2011, 10:52
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.