Jag är inne i en riktig Stephen Stills-period nu, lyssnar frekvent på plattan "Stephen Stills live"
från 1974. Jag tycker att plattan är helgjuten med bra blandning elektriskt och akustiskt lir.
Och vilken röst sen! Lyssna in er på den om ni inte gjort det!
