OT VIDEOBAND nästan gratis. SÅLT!
Nu har jag digitaliserat det jag ville ha från mina sista VHS-band. Detta betyder att jag inte behöver banden längre så dom tänkte jag sälja för 8 kronor stycket. BAnden är i toppskick och väldigt sparsamt spelade
Blues Brothers (ja den är kanske inte direkt sparsamt spelad, men felfri är den i alla fall)
Torsk på TAllin
Eric Clapton live i Hyde park
Pilates för kropp och själ
Välkommen valp.. (info till dig som skaffat hund)
JAg säljer allt i paket och delar ej upp det. Å andra sidan skickar jag med min sista video också, va faan ska jag ha den till i framtiden (?)
Vill du ha videon betalar du lite till för att täcka transporten, så 200 spänn vill jag ha. (totalt för band och transport. Spelaren är ju gratis) Hämtar du alltsammans kostar det 50:- för sveda och värken det innebar att koplla loss fanskapet
MAn <i><b>ska ju inte skåda häst utan mund</b>"] som Kalle Sändare en gång så fint uttruýckte det, men du som ändå vill veta vad det är för VHS-spelare:
Toshiba V621EG
MIDI-format dvs 34mm bred och en dec hög
HIFI stereo
6 huvuden
1 minute rewind.
allehanda in och utgångar (fram och bak)
i stort sett ny, har väl kört den max 10 ggr typ
SÄLJES ENDAST TILL BOJare med minst 50 inlägg. Om ingen av dessa hugger så kan jag tänka mig att sälja till den som har mer än 1 inlägg och är reggad innan denna annons lades in
Men smid snabbt, snart åker den till elektronikåtervinning om ingen vill ha den
-----------------

The beat goes on and I´m so wrong