View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 00:48



Reply to topic  [ 2 posts ] 
Georg Bolin "maria" 1960 nylon (byten) 
Author Message

Joined: 03 Dec 2005, 13:17
Posts: 685
Location:
Post Georg Bolin "maria" 1960 nylon (byten)
Handgjort kvalitetsbygge. Mycket bra skick och gitarren låter som saft! Byggd 26 Nov 1960. En äkta svensk kulturskatt!
Slänger med en bok om bolin och hans byggen.

<b>Pris 15000kr.</b>
kommer såklart i sitt case

Ev. byten skulle vara en fin rörcombo. (skulle kunna lägga till någon/några extra tusenlappar om det är något bra). Eller en Strata eller tele i 5000kr klassen!
Kom annars med förslag!

<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin5.jpg" border=0>
<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin2.jpg" border=0>
<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin1.jpg" border=0>
<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin4.jpg" border=0>
<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin3.jpg" border=0>




Edited by - red_house_painter on 28 August 2006 23:52:40

Edited by - red_house_painter on 01 September 2006 17:47:12


28 Aug 2006, 18:47
Profile ICQ WWW

Joined: 03 Dec 2005, 13:17
Posts: 685
Location:
Post 
är i behov av andra saker


22 Sep 2006, 13:25
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 75 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.