View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 14:26



Reply to topic  [ 3 posts ] 
#Såld# 
Author Message

Joined: 30 Aug 2006, 15:16
Posts: 3
Post #Såld#
Jag säljer nu min ibanez för jag har tröttnat på floyd. Gitarren är mycket lättspelad och justerad med 010-046 strängar, den är nerstämd ett halvt tonsteg(a la Yngwie) Banden är mycket fina och inga dings finns på toppen, på baksidan finns det ett och annat märke (se markerat på bild). På baksidan halsen finns ett par sprickor vid hålen till skruvarna för fästet till stränglåset. Jag tog den till gitarrmecken när jag köpte den och han sa att det inte är nån fara men han la i sprickorna för och va på den säkra sidan. Enklare hardcase medföljer.Inga byten då jag ska finansiera nygitarrköp. Pris 8000 kr


<img src="http://i20.photobucket.com/albums/b205/fender71/Ibanez001.jpg" border=0>
<img src="http://i20.photobucket.com/albums/b205/fender71/Ibanez009.jpg" border=0>
<img src="http://i20.photobucket.com/albums/b205/fender71/Ibanez019.jpg" border=0>
<img src="http://i20.photobucket.com/albums/b205/fender71/Ibanez008.jpg" border=0>
<img src="http://i20.photobucket.com/albums/b205/fender71/Ibanez007.jpg" border=0>
<img src="http://i20.photobucket.com/albums/b205/fender71/Ibanez016.jpg" border=0>
<img src="http://i20.photobucket.com/albums/b205/fender71/Ibanez012.jpg" border=0>



Edited by - Fender on 09 September 2006 10:24:58

Edited by - Fender on 19 September 2006 17:58:09


09 Sep 2006, 10:20
Profile

Joined: 30 Aug 2006, 15:16
Posts: 3
Post 
Bump..


10 Sep 2006, 15:22
Profile

Joined: 30 Aug 2006, 15:16
Posts: 3
Post 
Bumba


13 Sep 2006, 18:30
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.