| Author |
Message |
|
Heed
Joined: 02 May 2009, 23:18 Posts: 398 Location:
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
swishat
_________________ "I'm gonna put a curse on you and all your kids will be born completely naked. " J.Hendrix
|
| 15 Jan 2016, 10:25 |
|
 |
|
Patrick Zimbalist
Joined: 12 Jan 2008, 03:41 Posts: 777
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
swishat!
|
| 15 Jan 2016, 21:18 |
|
 |
|
Patrick Zimbalist
Joined: 12 Jan 2008, 03:41 Posts: 777
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
är rädd för att de som inte har betalt kanske inte vet att det är dags att betala...de kanske väntar på ett pm? (det gjorde jag) 
|
| 15 Jan 2016, 21:20 |
|
 |
|
belldivision
Joined: 20 Sep 2009, 00:23 Posts: 320 Location:
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Tack! Jag testar att skicka PM  Nu har jag skickat PM till alla som kanske har missat att betalning pågår:)
|
| 15 Jan 2016, 21:43 |
|
 |
|
valvetubes
Joined: 09 Oct 2013, 09:59 Posts: 2189
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
swishat
_________________ ##################
|
| 15 Jan 2016, 21:59 |
|
 |
|
Patrick Zimbalist
Joined: 12 Jan 2008, 03:41 Posts: 777
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
det finns en risk för att sterra58 vinner trots att han saknar lott...då kan jag heja på mig själv och lotto-konnässören storis! 
|
| 15 Jan 2016, 22:37 |
|
 |
|
LAD
Joined: 03 Dec 2008, 23:34 Posts: 294 Location:
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
hade missat att betala, sorry. Nu är det swishat iaf  .
|
| 15 Jan 2016, 22:50 |
|
 |
|
belldivision
Joined: 20 Sep 2009, 00:23 Posts: 320 Location:
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
LAD wrote: hade missat att betala, sorry. Nu är det swishat iaf  . Quote: No problem 
|
| 15 Jan 2016, 23:44 |
|
 |
|
Ulfern
Joined: 07 Aug 2009, 11:58 Posts: 1190
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Hade oxå missat att betala, sorry! Nu är pengarna swishade från Ulfern.
|
| 16 Jan 2016, 09:18 |
|
 |
|
vikko98
Joined: 18 Sep 2008, 18:07 Posts: 476 Location: Göteborg
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Sorry, nu är det även betalt ifrån min sida.
/Niklas
_________________ "A song has to appeal sentimentally, intellectually, physically, visceraly, dig deep down into your soul and suck you into it. After that , of course, it'd be a matter of taste." - Kim Thayil
www.myspace.com/doldrumsrocks
|
| 16 Jan 2016, 11:45 |
|
 |
|
VIP
Joined: 09 Dec 2007, 22:52 Posts: 3454 Location: Sthlms Län
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Coolt blir dragning ikväll då va 
_________________ -----VIP----- sajejo(snabel-a) hotmail.com
|
| 16 Jan 2016, 12:03 |
|
 |
|
crille80
Joined: 19 Aug 2010, 14:14 Posts: 951 Location: Kristinehamn/Sthlm
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Grattis nr 5 GuEr.
|
| 16 Jan 2016, 20:52 |
|
 |
|
GuEr
Joined: 09 Mar 2015, 22:37 Posts: 34
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Tack för det! Man kan ju nästan tro att jag fuskade då första numret var 5 och det andra 19, bägge mina nummer! Återigen tack! 
|
| 16 Jan 2016, 21:14 |
|
 |
|
Patrick Zimbalist
Joined: 12 Jan 2008, 03:41 Posts: 777
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
stort grattis!!
|
| 16 Jan 2016, 22:03 |
|
 |
|
Dahook
Joined: 27 Jul 2011, 17:35 Posts: 42 Location: Hultsfred
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Grattis!
|
| 16 Jan 2016, 23:39 |
|
 |
|
storis
Joined: 13 Apr 2014, 23:53 Posts: 311 Location: Vällingby
|
 Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Patrick Zimbalist wrote: det finns en risk för att sterra58 vinner trots att han saknar lott...då kan jag heja på mig själv och lotto-konnässören storis!  Ha ha Tack, nu hjälpte det ju inte tyvärr.....Grattis GuEr
|
| 19 Jan 2016, 17:55 |
|
|