View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 14:26



Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2
LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition 
Author Message
User avatar

Joined: 02 May 2009, 23:18
Posts: 398
Location:
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
swishat

_________________
"I'm gonna put a curse on you and all your kids will be born completely naked. " J.Hendrix


15 Jan 2016, 10:25
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 12 Jan 2008, 03:41
Posts: 777
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
swishat!


15 Jan 2016, 21:18
Profile
User avatar

Joined: 12 Jan 2008, 03:41
Posts: 777
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
är rädd för att de som inte har betalt kanske inte vet att det är dags att betala...de kanske väntar på ett pm? (det gjorde jag) :oops:


15 Jan 2016, 21:20
Profile

Joined: 20 Sep 2009, 00:23
Posts: 320
Location:
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Tack! Jag testar att skicka PM :)
Nu har jag skickat PM till alla som kanske har missat att betalning pågår:)


15 Jan 2016, 21:43
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 09 Oct 2013, 09:59
Posts: 2189
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
swishat

_________________
##################


15 Jan 2016, 21:59
Profile
User avatar

Joined: 12 Jan 2008, 03:41
Posts: 777
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
det finns en risk för att sterra58 vinner trots att han saknar lott...då kan jag heja på mig själv och lotto-konnässören storis! 8)


15 Jan 2016, 22:37
Profile

Joined: 03 Dec 2008, 23:34
Posts: 294
Location:
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
hade missat att betala, sorry. Nu är det swishat iaf :).


15 Jan 2016, 22:50
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 20 Sep 2009, 00:23
Posts: 320
Location:
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
LAD wrote:
hade missat att betala, sorry. Nu är det swishat iaf :).


Quote:
No problem :)


15 Jan 2016, 23:44
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 07 Aug 2009, 11:58
Posts: 1190
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Hade oxå missat att betala, sorry! Nu är pengarna swishade från Ulfern.

_________________
http://digressionassassins.bandcamp.com


16 Jan 2016, 09:18
Profile WWW
User avatar

Joined: 18 Sep 2008, 18:07
Posts: 476
Location: Göteborg
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Sorry, nu är det även betalt ifrån min sida.

/Niklas

_________________
"A song has to appeal sentimentally, intellectually, physically, visceraly, dig deep down into your soul and suck you into it. After that , of course, it'd be a matter of taste." - Kim Thayil

www.myspace.com/doldrumsrocks


16 Jan 2016, 11:45
Profile
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 22:52
Posts: 3454
Location: Sthlms Län
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Coolt blir dragning ikväll då va :-)

_________________
-----VIP----- sajejo(snabel-a) hotmail.com


16 Jan 2016, 12:03
Profile

Joined: 19 Aug 2010, 14:14
Posts: 951
Location: Kristinehamn/Sthlm
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Grattis nr 5 GuEr.


16 Jan 2016, 20:52
Profile

Joined: 09 Mar 2015, 22:37
Posts: 34
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Tack för det!
Man kan ju nästan tro att jag fuskade då första numret var 5 och det andra 19, bägge mina nummer! :shock:
Återigen tack! :D :D :D


16 Jan 2016, 21:14
Profile
User avatar

Joined: 12 Jan 2008, 03:41
Posts: 777
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
stort grattis!!


16 Jan 2016, 22:03
Profile

Joined: 27 Jul 2011, 17:35
Posts: 42
Location: Hultsfred
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Grattis!


16 Jan 2016, 23:39
Profile
User avatar

Joined: 13 Apr 2014, 23:53
Posts: 311
Location: Vällingby
Post Re: LOTTO!!! Fender Lite Ash Stratocaster Special Edition
Patrick Zimbalist wrote:
det finns en risk för att sterra58 vinner trots att han saknar lott...då kan jag heja på mig själv och lotto-konnässören storis! 8)


Ha ha Tack, nu hjälpte det ju inte tyvärr.....Grattis GuEr


19 Jan 2016, 17:55
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.