Har 2st MT47:or som jag köpte för 2000kr/st på 4sound. Vill sälja av en av dem då jag inte behöver ha två stycken! Mycket allround och låter faktiskt riktigt bra för det priset!
<b>1500kr.</b> Kommer i silvercase med shockmount och hela det där kitet.
Karaktär: Njure, rund och 8
Edited by - red_house_painter on 16 September 2006 12:05:04
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum