View unanswered posts | View active topics It is currently 14 May 2026, 18:07

Reply to topic  [ 5 posts ] 
Lite guror till salu! Även en acke nu oxå. 
Author Message

Post Lite guror till salu! Även en acke nu oxå.
Alla dessa fyra e sådana som jag egentligen tänkt att behålla, men måste tyvärr göra mig av med ett par, så får vi se vad som blir kvar?
Epiphone Zakk Wylde made in Korea 2005. On hold! Ett kanonex med låg action och ett set med Gibson 498T och 490R. En riktig jävla player! Pris 4500:-
Image
Tjeckisk Epiphone LP Standard. Bra skick och låter även den kanon med sina originalmickar. Stämmisarna bytta till Schaller. Inga konstigheter, bara å plugga in och rocka på:). Switchknoppen av, men funkar ändå och går lätt att byta. Pris 3500:- Hämtas helst på plats i Mölndal i softcase.
Image
Tjeckisk Epiphone Explorer i Korina och jäkla fanér här inte, solitt och riktigt gjort med lönnhals. Riktigt fin kvalle och väldigt ovanlig. Sitter en Lundgren "suckerbucker i stallet. Gjorde en ytterligare uppgradering på denna skönhet idag och satte dit ett set flång nya Grover stämmisar, dock i chrome. Tyckte en av originalstämmisarna gav lite missljud och detta blev kanon:). Inget case, så hämtas helst på plats i Mölndal. Pris 4500:- Avvaktar lite med denna :roll: beslutsångest kallas de visst :roll: .
Image
Sist men inte minst! En Ibanez Vintage V300 ON HOLD! Grattis P:)! i ypperligt skick. Satte på ett gäng Elixir 0.11 för ett par dagar sen. Har ett hyfsat hardcase till den. Spelar och låter idiotbra för pengarna jag begär för den. Gotoh stämmisar original. Pris 1500:- och då får du banne mig vara snabb, börjar bli allt mer blödig med mina guror nu känns de som :roll: . Byte kan tänkas, men då får bytesvärdet ligga nånstans runt 2000:- och jag kan även tänka mig att lägga lite bananer emellan om de dyker upp nåt spännande. Testa denna och du kommer inte att släppa den ifrån dig. Har en Maton hängandes här så de e bara å komma och jämföra :wink: .
Image
Image
Image
Mvh Daffyd

Last edited by daffyd on 21 Nov 2012, 14:15, edited 7 times in total.

09 Nov 2012, 02:00
Profile ICQ YIM WWW

Bump! Byten skulle kunna tänkas oxå om de e nåt kul :) ?
Mvh Daffyd

13 Nov 2012, 22:38
Profile ICQ YIM WWW

Bumpelibump!

20 Nov 2012, 14:21
Profile ICQ YIM WWW

Post Re: Lite Epiphoner till salu.
Hallå där, Daffyd! Jag har en Hagström Super Swede Tremar i cosmic blackburst tillsammans med case som jag gärna hade bytt mot något roligt. Den är inhandlade för ett år sedan, är fortfarande i nyskick - inte ens några repor efter bältesspänne :)

Hade den mot din Explorer varit intressant? Eller mot Zakk-LP:n?

Specs finnes här: http://www.hagstromguitars.eu/index.php ... &Itemid=22

Och, bara för att klargöra, i så fall kommer jag upp och hälsar på. Så inget skickande är nödvändigt :)

20 Nov 2012, 18:12
Profile

Post Re: Lite guror till salu! Även en acke nu oxå.
Tack daffyd för trevlig affär!!! :D
Superskön acke i perfekt skick enligt din beskrivning!
Snabbt o smidigt levererat!!
Må gott o Rock on!!
:wink: :D

27 Nov 2012, 12:41
Profile
Reply to topic   [ 5 posts ]