Skarv tejp till rullband ?
Hej Ja, både till mitt egna och de bandekon jag reparerar + till mina andra band jag har till mina rullbandare som jag ibland använder för att dokumentera gamla hemmainspelningar.
Svalander har haft men inte längre. Det går rätt bra med den där matta "osynliga" hushållstejpen, men jag skull vilja ha något bättre. Någon som vet var man får tatg på detta?
Nå Owe vill du ha mina ung 2meter? Skicka mig adress så får du'n
31 May 2011, 21:37
disktant
Har en polare som brukar sprida skarvtejp överallt han rör sig jobbar med biofilm, men vet inte om det är samma ? ser ut som en vanlig rulle med genomskinlig tape ? kan säker fixa lite
[url="http://www.diskant.se"][/url]
31 May 2011, 22:53
Radioman
Hej Va snälla alla är med tapetips. Tyvärr har jag missat att kolla denna tråden det sista. Man kan tydligen inte få meddelanden via mail när någon kommenterat i en tråd?
rudmark har mail och är välkommen att titta in i min hobbygrotta på en kaffe eller en öl. Ett ställe som mycket få fruar accepterar. Jag har en hel massa skit och "skilsmässolådor", som de så lustigt uttrycker det på Chalmers årliga ETA auktion. Alltså lådor med "bra att ha saker" i [:p] [:D]
Radioman wrote:
Hej Va snälla alla är med tapetips. Tyvärr har jag missat att kolla denna tråden det sista. Man kan tydligen inte få meddelanden via mail när någon kommenterat i en tråd?
rudmark har mail och är välkommen att titta in i min hobbygrotta på en kaffe eller en öl. Ett ställe som mycket få fruar accepterar. Jag har en hel massa skit och "skilsmässolådor", som de så lustigt uttrycker det på Chalmers årliga ETA auktion. Alltså lådor med "bra att ha saker" i [:p] [:D]
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum